![]() |
Ketens/producten die je vanuit het buitenland hierheen zou willen brengen.
Als je de kans had om een product of een bedrijf die je in het buitenland bent tegengekomen, naar Nederland te halen,
welke zouden dat dan zijn? Ik zou kiezen voor Tim Hortons, een koffiehuis die verspreid zit over heel Canada, heerlijke cappuchino hebben ze daar :) Wendy's , een internationaal gevestigd fastfood bedrijf. Imo veel smakkelijker dan bijvoorbeeld de Macdonalds. |
salt en vinigar chips, das echt lekker uit engeland
de tomaten ketchup en pickels chips uit belgië |
Fruitpunch uit Amerika :) (=een koolzuurvrije frisdrank)
|
overal moeten Subway's komen, broodjeszaak uit Amerika
!!!!!!!!!! mjam |
churro's :o soort uitgerekte oliebollen met poedersuikerspul :D verkopen ze in spanje altijd :o
|
Taco Bell uit amerika, mexicaans fast food is dat.
|
Oh ja, Wendy's!
En Taco Bell zou inderdaad ook leuk zijn, ja. :) En Dunkin Donuts. Volgens mij hebben ze die alleen op het vliegveld? :confused: |
Citaat:
Witte chocola met m&m´s. |
- Subway,...dat is dan wel al in Nederland maar dat moet op meer plaatsen komen.
- Tim Hortons,...maar dan niet voor de koffie maar de muffins,...(das 'n veel betere manier om je dag te beginnen:D) - en de allerbelangrijkste 'STARBUCKS'....en die moet dan echt overal komen, dat is echt zooooo lekker |
Van die Hubba Bubba kauwgom met appelsmaak!! Ooohh die is lekker
Maar die heb ik tot nu toe alleen in Oostenrijk gezien :-( |
ditter pizza:) zo'n kraampje in frankrijg vlak bij het plaatsje waar we op vakantie waren:)
en tomaten/olijven chips:) |
Citaat:
maar ik zou wel de Duitse variant op Pringles willen hebben. Die hebben ze alleen in Paprika smaak, maar die is echt nog veel lekkerder als de Pringles van hier. |
Starbucks.
|
De Fanta-Tropical die ze in Senegal verkochten: ZOOOOO lekker!
|
Citaat:
|
fanta mandarijn en fanta limette
|
Citaat:
Kentucky Fried Chicken daarentegen zou in Nederland wel wat mogen uitbreiden (er staat al een filiaal in Amsterdam). |
in Portugal hadden ze een bepaald soort ijs.. heerlijk was dat, maar ik weet alleen de naam niet meer :o
|
Big Babol kauwgom uit Griekenland!
:cool: |
Citaat:
|
Harrods uit engeland, lekker groot om oneindig lang dingen te bekijken en te kopen, en vervolgens lekker wat in het restaurant te eten...
|
Citaat:
|
- spazli uit Duitsland
- allerlei soorten fanta uit Luxemburg die je hier niet kent, zoals mandarijn |
Almdudler, da's soms wel lekker.
Meestal niet trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
salt en vinigar chips, das echt lekker uit engeland
de tomaten ketchup chips uit belgie ------------------------------------------------------------------- Bovenstaande producten zijn in nl te koop. De 1e onder de Pringles varianten, blauwe bus.. De 2e is er nu van Lays, superschips tomato ketchup i.s.m. Heinz. |
Citaat:
En die chips ben ik met je eens, en ook de mosterdchips, die zijn veeeeeel lekkerder uit Frankrijk. |
Citaat:
|
- dunkin donuts, zo verslavend
|
Citaat:
|
turks vreten! lekker goor voor als de schoonouders komen eten
|
Cola Turka :-) Ook echt lekker, en zoals de naam al doet vermoeden, uit Turkije
|
Citaat:
|
Honig mixen, dik brood en het toetjes aanbod uit NL nr België
|
mountain dew (zowel de groene als de rode) en rootbeer........MJAMMIE!!!!
ook poptarts en macaroni and cheese van kraft het zijn wel spullen die hier te koop zijn, maar het is bij een paar winkels maar te koop en superduur......(o.a. America Today, maar die zit natuurlijk niet in alle steden) ~SKIP~ |
Ik zou graag supermarkten willen hebben qua groote gelijk als die grote in Frankrijk!
|
De ontiegelijk goedkope zalm kaviaar die je in duitsland kan kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Pas nog tegen KFC actie gevoerd in Utrecht! :) --------------------------------------------- Wat ik in nederland graag zou zien is meer biologische producten en vooral de veganistische producten. In amerika/engeland heb je veel soorten en producten. Een hoop daarvan zou ik hier ook wel willen kunnen kopen. Via internet bestellen vind ik een beetje niks voor voedingsproducten. |
Citaat:
Ja, Auberge de Trente Pas.:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeker weten Starbucks!!!
|
Fazer! Salmiakki en Finse chocola!
|
ik wil de ovolmaltine repen wel uit zwitserland hier hebben! die zijn erg lekkerrrrr!
en turkse peperlollies, maar ik geloof niet dat ze uit turkije komen, maar toch wil ik ze, nuuuuu! |
Citaat:
|
Citaat:
|
starbucks en subway's.. echt te lekker :eek:
|
Citaat:
ow en Cream Soda.. een of andere heeeerlijke frisdrank die ik in Wales heb gedronken. Echt fantastisch en nergens anders te krijgen voor zover ik weet. Het is een soort sevenup, alleen dan iets zoeter en zachter.. ik krijg al bijna heimwee naar engeland als ik eraan denk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:16. |