![]() |
raggende mannen!
wie weet waar je die kan downloaden, want bij kazaa hebben ze niet echt veel, en alles is zo traag. Dus, weet iemand een site?
Je mag ook je mening hier neerzette over de Raggende Mannen! Persoonlijk kan ik er heel erg om lachen! :D |
oh, heb 'm al: http://hermes.spaceports.com/~poepzooi/sound.html
Maar goed, mening? Lekker nutteloos is mijn antwoord!! |
wie zijn dat?
|
woest
|
wel grappig.
|
Citaat:
|
vind ze nog steeds leuk....zal ik jou es lekker in je bek schijten...geweldig nummer zal ik echt nooit vergeten...jeugd sentiment :) :D
|
echt waanzinnig gewoon
|
Zeker niet mijn ding..
|
ghehe...qua muziek is het niks.. maar qua tekst is het gein :evil:
|
Ik ken alleen poep in je hoofd, en die vond ik wel lachwekkend :)
|
Citaat:
|
Poep in je Hoofd is een klassieker.
maar ze hebben nog veel mee cd's uitgebracht hoor!!! gewoon ff zoeken op kazaa |
"ik vind je leuk" is ook cool.
|
ik WILLEM
IK WILLEMMM IK WILLEMMMMM ALEXANDERRRR |
ik weet nu al dat ik die muziek niet moet gaan draaien, omdat ik dan ontzettende pijn in mijn buik krijg van het lachen. ik ben nogal gevoelig voor poep en pies grappen
|
Naakt
Rennen In een Weiland Ja Dat is vrijheid. |
ik vind je leuk, ik vind je aaaaardig,
maar je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet!! |
what the fuck! ik heb echt nog nooit zulke geniale zinnen gehoord!! whahahahahaahahahahahahah!!!
|
trouwens: tip voor mensen die gaan downloaden van kazaa...: het is raggende manne
ik vind tenminste net ietsje meer nummers van ze op die manier |
Bob Fosco was toch ook het brein achter gabber piet?
|
1 2 3 4 bier! bier! bier!
|
disco disco discodip
|
oh, ik ben dol op discodip, maar chocola op mijn ijs vind ik ook erg lekker. chocola op een lekkere vent trouwens ook ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow, heerlijk! gabbertje!
das voor mij ook juegdsentiment, al haat ik gabber enzo |
"neh's nix"
|
Citaat:
|
Ze hebben een hele coole clip van ongeveer 1 minuut
dan zitten ze aan een tafel en ze zeggen niets. dan staan ze op en spelen ze 3 akkoorden ofzo.. dan zeg de zanger 'Nee, 's niks' en dat is dan het einde van de clip briljant |
top muziek, geen musicaal hoogstandje maar wel lekker tegendraads(y)
|
Citaat:
ze hebben poep in je hoofd ook een keer bij de lullo's in jiskefet gespeeld echt vet gewoon |
dit jaar wil ik sneeuw. :P :cool:
|
:D ze zijn geniaal!
|
Citaat:
|
(y)
|
Ik geloof dat ik het al eens gezegd heb maar:
poep in je hoofd gaat volgens mij over religie zal ik jou eens even lekker in je bek schijten- zal ik jou mijn geloof eens opdringen of heb je al poep, poep in je hoofd- of ben je al gelovig poep in je hoofd, wat maakt het uit, als je maar geloofd- iedereen hangt maar wat aan. Geniale band, heb alle cd's behalve die laatste compilatie. "IK HEB KRAMP AAN MIJN KANIS. IK KRIJG DE KOTS VAN JE KOP' ofzoiets. |
haha. ja die tekst kun je op meerdere manieren interpreteren
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |