![]() |
The Osbournes: gespeeld
Had je het verwacht? Ik dus echt niet. En vind je het jammer of boeit het je helemaal nix?
|
Fack the osbournes
|
Volgens mij was dat juist een grap toch? :o :confused:
|
leek mij redelijk duidelijk :s
|
toen jack die hond minnie in een tas stopte geloofde ik het al niet helemaal meer, ik bedoel: dát laat je toch niet zien dan?
maargoed:) |
ik geloofde het wel, ik zag ze wel in staat om zoiets te doen, en ik was echt verbaasd toen het bleek dat het een grap was, maar dat van kelly enzo dat ze vertrok is toch wel allemaal waar of niet?
njawh was toch wel lol:) |
ja duh, dat was toch redelijk duidelijk?!
|
Nee, echt? dat wist ik nog niet.
Had ik niet gedacht eigenlijk. |
Waar halen jullie dat vandaan eigenlijk?
|
Who cares....
|
Goh hee :| Was dat niet al overduidelijk..?
|
Bron aub. :nono:
|
Gisteren in The Osbournes werd lieten van die stukjes zien dat Ozzy zei: I love you all, but you're all f*cking mad. En dat ze dan cut riepen en het weer overnieuw moest. En ze zeiden ook: hoeven we nou niet meer te schelden? Ze hebben dus niet letterlijk gezegd dat het nep is maar het lijkt er wel op.
|
ik schrok echt gisteren, dacht dat iedereen nu HELEMAAL aan het doorraaien was. maar is die hele serie gespeeld? dat kan toch niet? volgens mij was alleen deze aflevering ff voor de grap zo..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
The Osbournes zijn stom!
|
Als het gespeeld is vind ik ze niet minder gek dan wanneer het echt is.
|
Citaat:
En even zonder dollen, ik wist dat ECHT nog niet.. :o |
Citaat:
<3 minnie :o was de ep van gister de allerlaatste dan? dat wist ik ook al niet.. :rolleyes: |
Ach. Het interesseert me vrij weinig eigenlijk
|
ah best jammer..
ik vond die ozzy best een droge kerl vooral dat stukje dat ie helemaal boos is op kelly, en dan een rooie ferari ziet langsrijden...ghaha ik heb egt n half uur fucking lope lache... :D mar best jammer...want nu is het ineens niet meer leuk..:( |
Hahahah best wel triest maar ik voelde me genaaid :o :D
|
Van de MTV site:
Just to put your minds at ease, Jack did not accidentally kill Minnie in his sleep. Minne is fine! And the entire series was not scripted...it has all been real (except for that last Minnie part, of course!). Just a little end-of-the-season prank, courtesy of America's funniest family, The Osbournes. hier het hele verhaal |
Citaat:
|
Wat een humor daar bij MTV. (heb net het stukje gelezen van de link)
:s |
:eek: Dit vind ik echt best raar en zielig :eek: Rot Mtv
|
Ik dacht dat het al lang bekend was.(dat het nep was) :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had ik eigenlijk wel verwacht...
|
Citaat:
|
Ja maar dat Jack moest afkicken was wel echt.
|
De laatste aflevering was idd gespeeld. De rest van de afleveringen niet (teminste dat denk ik).
|
Citaat:
|
Is MTV nu iedereen een het bedonderen door te benadrukken dat het allemaal echt was, of is iedereen hier zo van 'ik zeg maar dat ik al dacht dat het nep was, anders kom ik zo looser over'. :confused:
|
Het is niet allmaal nep, maar soms werden ze wel een beetje gepushed om extra overdreven te doen want dat vinden de kijkers leuk.. Dat zei kelly iig in een interview ergens.
|
Citaat:
Citaat:
|
Stuntje om kijkcijfers te trekken.
Tuurlijk is het fake enzo je kon ook niet verwachten dat het echt was. |
Citaat:
af en toe :D |
Ik snap mtv niet, wat willen ze nou...oe dit gaat geen duidelijk antwoord worden, ik voel me wazig (like anybody cares).
Maar eerst laten ze ons de hele tijd geloven dat t allemaal echt is, dan laten ze zien dat t nep is, en dan gaan ze een artikel maken met: ja nee t was toch wel echt?! :confused: |
vast wel
niet echt boeiend |
sta er niks van te kijken als t nie nep is die mensen zijn gewoon hartstikke gek :P
maar wel kewl om naar te kijken!!! |
niet gespeeld, DUH. iedereen die denkt dat t wel is gespeeld is dom.
|
Ik heb er in de tussentijd al 2x naar gekeken en ik vind der geen donder aan! Als ze "normaal" doen, dan spelen ze nog. Anders hebben ze toch geen kijkcijfers en daar draait het nu eenmaal om!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |