![]() |
Samen
Samen zullen we vliegen
buiten de werkelijkheid. Waar dromen ontspringen uit zilveren bronnen. Waar liefde ontstaat uit een zacht bloemenhart. Samen zullen we vluchten naar een mooiere wereld. Waar muziek ontstaat uit de adem van mensen. Waar witte sneeuwvlokken net als lentesterren zijn. Samen zullen we zijn, samen leven in een wonderland. Waar wij omstrengeld onze dromen laten gaan. Waar zij in regenbogen onze liefde laten ontstaan. al een keer eerder gepost :o |
Uhm...Maakt me niet uit hoe vaak je hem post, hij is gewoon super!!!!!!!!!!!! :p :D Hij is wel echt heel erg mooi (y)
Knuffel... |
Ik ben niet onder de indruk. Het begin was aardig, maar je verloor me daarna al snel. Bliven proberen. (n)
|
Citaat:
Je post had je 6 x(dezelfde), dus ik heb er 5 weggehaald, ik neem aan dat het per ongeluk was? |
wauw...wat een mooi gedicht! ik kan wel gaan vertellen wat er allemaal goed aan is, maar ik vind alles er eigenlijk goed aan... ik = echt onder de indruk!
|
Ook ik ben onder de indruk, van de mij voorgaande kritieken welteverstaan...
Anneee, 'bloemenhart' is mooi, maar de rest is te alledaags met een kwakkelend metrum; 't komt niet zo over nu bij mij. Hmm, geloof dat ik erg narcistisch ben... :/ |
Citaat:
|
is eigenlijk ook wel weer waar, nou ik hem nog eens lees ;). maar toen ik hem voor het eerst las was ik zelf in een zwijmelbui...en voor dat soort buien is dit gedicht wel heel geschikt ;) :).
|
Citaat:
Maarja, ik vind het op zich een aardig gedicht, zitten een aantal mooie vindingen in, maar verder erg cliché en mij veel te zoetsappig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dit heeft verder niets meer met jouw gedicht te maken, dus laat ik het hier maar bij :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:17. |