![]() |
Ga nu maar slapen
Als jij nu bij me was geweest,
had ik gezegd: "Ga nu maar slapen" Dan had ik je welterusten gezoend en dronk ik nog een port na heel even tegen je aan gelegen te hebben Ik zeg: "Ga nu maar slapen" en schenk er nog een in Alle muziek waar ik naar luister, klinkt alsof ik het voor jou geschreven heb Ik wil je zoenen, rot op klootzak, de seks met jou is hemels smerig Zeur nou godverdomme niet zo en hou me vast Hersenspoel mij als ik slaap en geef me gelijk je weet dat het waar is Allemaal Bindt me vast en spuug op me ik verdien alleen maar stront Doe nu alsjeblieft niet zo moeilijk en hou me even vast, heel even Lekker jouw lijf tegen het mijne, jouw vet tegen mijn vet en jouw haar tegen mijn borsten. "Ga nu maar slapen" Heb m al ns ingezonden naar webwedstrijd van lowlands :) |
Er zit wel wat leuks in, qua vorm. Scheldwoorden houd ik niet zo van.(of het moeten hele orginele zijn/grappige). Ik vind de 2e strofe rommelig overkomen.
|
Ik hou weer niet van voorspelbare vormpjes met vaste rijmschema's en constante regellengtes. Misschien zit t m daar in dat t je t niet zo vind. Geenszins een verwijt trouwens.
|
Citaat:
Bovenstaand stukkie vinnik echt geweldig! Tegenstellingen, jammie... :o Port :p |
jaja, ben ik weer na lange tijd :) Dank dank!
Was met dit gedicht ook weekwinnaar bij 'jackpoint' op de website van lowlands, staat er nog bij wedstrijd onder kopje 'weer erg goed' :o |
Citaat:
Ik houd ook niet van vaste vormen(gebruik ik over het algemeen ook niet;)), daar ligt het niet aan. Zoals ik al zei; je woordgebruik in de 2e strofe spreekt mij niet aan(qua scheldwoorden en dergelijke) en het rommelige in de 2e strofe...die overgang van regel 2 naar 3 en van 11 naar 12, maakt het lastig lezen. Waarschijnlijk ook vanwege de veranderingen in "stemmingen". Je begint rustig(2 regels), dan hels kabaal;), dan weer rustig.(2 regels)....behoorlijke overgangen...begrijp je? |
Citaat:
Maar ik snap wat je bedoelt, bedankt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |