Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Mystiek (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Geesten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=604488)

Frondish 20-09-2003 00:40

Geesten

Ik had pas geleden eeen les godsdienst gehad en die man geloofde dat het bestond.. als jij ketting draaien of hoe dat ook heet doet... dan kan het zijn dat je wordt beheerst door een boze geest en dan krijg je allemaal stemmetjes in je hoofd van vermoord die en vermoord die... weet iemand hier meer over te vertellen en geloof je hierin?

ik weet het niet hoor :s

Shade 20-09-2003 01:15

kijk ff bij de andere 200 topics zou ik zeggen :eek:
w8ff ik zoek er wel ff een paar op aangezien ik toch niks te doen heb :p

Frondish 20-09-2003 01:19

ja dat zoeken kost ook tijd.. buhhhhhh nooit zin in

Shade 20-09-2003 01:24

Over geest geluid
1
Mogelijk geest verklaring
2
Geest verschijning
3
Spookhuis
4
Geesten oproepen
5
Spokende slagvelden
6
Geest verschijningen(Meerderen dus)
7
Een andere Geest verschijning
8
Weer een geest verschijning
9
En nog een geest verschijning
10
Onderzoek naar geest verschijningen
Ik raak de tel kwijt
Daar komt weer een geest verschijning voorbij:
Toch best veel he?
Contact maken met geesten
Komt geen eind aan
Geest oproep ervaringen
Goed waren er geen 200 maar toch best veel eh

en dan nog:

De HEILIGE geest (ja die heb je ook! :D)
200 :p

Genoeg zo? :|
wedden dat hier een slotje op komt? :evil:

Ok maar ff serieus Synop, je kan rustig dit als reactie in een ander toepasselijk geesten topic plaatsen hoor dan wordt er serieus op ingegaan. ;)

Shade 20-09-2003 01:29

Citaat:

SynoP schreef op 20-09-2003 @ 02:19:
ja dat zoeken kost ook tijd.. buhhhhhh nooit zin in
ja moet je helemaal op zoeken drukken en dan "geesten" intypen.
Volgens mij kost die reactie van je meer energie en tijd hoor :rolleyes:

Frondish 20-09-2003 01:37

hehehehe :eek:

pe51 20-09-2003 05:22

Goh, als je daar zo handig in bent, dan zou je zo, als je je een keer verveelt, wel een soort inhoudsopgave van het forum kunnen maken. Via links, van de verschillende onderwerpen: geesten, oosterse vechtsporten, deja vu's, hekserij en wicca, dromen, enz. enz.

Of iemand anders natuurlijk, als jij geen zin hebt. Als AngelLena en Mutant dit een goed idee vinden, tenminste. Dan kan er een sticky (belangrijk) topic van gemaakt worden zelfs. Kun je snel iets opzoeken en hou je overzicht. Weet je wat je wilt lezen, en waar je in kan reageren.

Mutant_oud 20-09-2003 10:39

Citaat:

pe51 schreef op 20-09-2003 @ 06:22:
Goh, als je daar zo handig in bent, dan zou je zo, als je je een keer verveelt, wel een soort inhoudsopgave van het forum kunnen maken. Via links, van de verschillende onderwerpen: geesten, oosterse vechtsporten, deja vu's, hekserij en wicca, dromen, enz. enz.

Of iemand anders natuurlijk, als jij geen zin hebt. Als AngelLena en Mutant dit een goed idee vinden, tenminste. Dan kan er een sticky (belangrijk) topic van gemaakt worden zelfs. Kun je snel iets opzoeken en hou je overzicht. Weet je wat je wilt lezen, en waar je in kan reageren.

Mooi idee

Ik zal met AngelLena es overleggen...
NU ben ik te brak om na te denken :D.

En Synop... slotjes plaatsen kost ook veel energie :D en zo krijg je heel veel slotjes achter je naam... dus het is voor beiden interessanter als je die zoekfunctie gebruikt. (En misschien ook als je je verhaal duidelijker omschrijft).

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35.