![]() |
Lachwekkendste scene uit een film
Wat vinden jullie nou het meet lachwekkendste scene uit een film?
Suc6 :D |
heel veel scenes uit American pie films!
|
De terugspoel rugby scene van jim carrey in Ace Ventura... (y)
|
Citaat:
ik vind eigenlijk vooral bloopers van lach-films het meest leuke.. :s :D bijv. bij Liar-Liar... |
De I'm the backwards man scène in FREDDY GOT FINGERED is erg grappig.
|
De nieuwslezer die wartaal praat uit Bruce Almighty.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kwam niet meer bij van het lachen idd:D:D:D |
Citaat:
ikke zeker weten scary movie I. ik was met een aantal vriende bij iemand aant slape en ik heb egt het hardste gelachen van mn hele leven..:D:D voorla dat stukje achter die bank....ZO DROOG@! marjah..ik kan egt lache om droge films..:) ook naked gun..bijv. dat die gozer wil gaan duiken, en dat ie dan op het dek eronder flikkert.. damn.:P |
Toch maar de stukkies uit Austin Powers... O.a. het been-geneuk van MiniME...
En ook dat stukkie van Naked Gun 2,5... dat 2 handen worden vastgehouden en dat er nog een hand uit het niets bij komt... (als je het niet kent, zal het vast heel stom klinken) |
Odd Couple
Als Walther Mattau's telefoon gaat en hij hem oppakt, en vervolgens een gesprek gaat houden alsof het zijn vriendin is aan de telefoon heeft, en dan de telefoon aan zijn vriend overhandigd "here it's you're wife". Ferris Bueller's Day Off Als Ferris in die parade Twist And Shout gaat zingen op een praalwagen. Uncle Buck Als John Candy & Macauley Culkin heel snel over en weer vragen stellen. Dumb & Dumber de befaamde chilli-on-burger scene. |
Austin Powers idd
vooral de openingsscene van de eerste film is zo :cool: :D |
Het voorstukje bij Monsters Inc. met die vogels op die electriciteitsdraden, ik kwam niet meer bij!! Kennen jullie dat??
En verder heb ik echt super hard gelachen om de bloopers bij A Bugs Life, geweldig! |
en bij uncle buck die scene dat ie wegrijd met die auto.. met zon heel gemeen lachje van hehehahahahaaaa kweetni et hoe ik m moet typen mja zoo vaak teruggespoeld :D
en die nieuwslezer in Bruce Allmighty :D errug om gelachen.. alleen de rest van de bios was stil :o |
Citaat:
in 1 woord GE-WEL-DIG!!!! heb me helemaal bescheurd :D :D :D :D :D |
Citaat:
Disney-humor is echt :cool: |
als lestat ineens uit de achterbak opduikt in interview with the vampire
jerry maguire die bij z'n onstslag zijn vissen meeneeemt! hmm ben aan het denken voor meer |
Citaat:
Verder zijn het nog wel een heleboel scenes uit bijvoorbeeld American Pie, maar die weet ik zo ff niet meer :o |
In Shreck, dat Fiona die arme vogeltjes uit elkaar laat barsten door het zingen en dan hun eieren op gaat eten. ofzo. Kweet niet meer precies wat het was, maar ik weet wel dat ik ongeveer van mn stoel viel van het lachen. :D
|
Citaat:
|
ik zag een maandje geleden ofsow...een film op tv...office space....dat ging over een kantoor waar allemaal mensen werkte..en daar gingen ze kijken wie er allemaal goed bezig waren, en anders werden ze ontslagen ofsow...en er was een man...met van die jampotglazen en van dat vette haar in een scheiding en van die pukkeltjes... die had altijd pech...en als iemand wat tegen hem zij...ging hij er niet op in..maar mompelde hij er heel zacht doorheen...DIE GOZER SPEELDE ZOO GOED! egt ik ben adem tekort gekomen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
monty python & holy grail- cleese slacht kasteel af
|
alles van monty python
:D |
Citaat:
|
Een filmpje genaamd "D.E.B.S" (duurt maar 7 minuten). Die was echt humor :D
Er wordt trouwens een echte film van gemaakt (y) die komt in 2004 uit :) Zie hier :) |
Pulp Fiction:
*'Ow fuck, I shot Marvin in the face dude!' *De scene waar Bruce die neger omverrijdt, en als ze dan beiden ontwaken en beiden gewond elkaar achterna lopen. |
Hmmm, zo'n beetje de hele Zoolander film!
Vooral het stukje over Eugoogelizer en het benzine ongeluk :D |
De bios-scene in Scary Movie 1.
"For all y'all talkers up in here, it's time to keep it down right now." |
De scene uit 'Bruce Almighty', wanneer de nieuwslezer allemaal wartaal uitslaat :D én de scene uit 'When Harry met Sally', wanneer Sally Harry ervan gaat overtuigen dat vrouwen een orgasme kunnen faken, om dat vervolgens te gaan doen midden in een vol restaurant :D :D :D
|
Citaat:
vooral het stukje waar ze op de catwalk tegen elkaar gaan strijden. In Lock, Stock, & Two Smoking Barrels , het einde als hij de pistolen weg probeert te gooien. |
Citaat:
Kent iemand de film Project-A met Jackie Chan? Ge-ni-aal! Vooral de scene waar die op een fiets springt zonder zadel erop :D :D :D :D :D |
De genoemde scene uit Naked Gun, en in Pirates of the carribean zitten ook wat aardige stukjes. :-)
|
In Jerry Maguire, als hij aan de telefoon schreeuwt: Show me the money!!
Nja, misschien niet 't grappigst, maar dit kwam even in me op (aangezien ik 'm gister gezien heb.) Verder dat stukje uit Bruce Almighty inderdaad en uit Dude, where's my car: And then? :| Maar die film is gewoon suf. :p |
De dingen uit the naked gun en dumb and dumber en nog heel deel films :D
|
Citaat:
*Kijkt naar bericht* *Kijkt nog eens naar avatar* Ik dacht al, dat heb ik toch niet geschreven :D |
Fear and Loathing in Las Vegas
|
Citaat:
|
Die scene uit ratrace, waarin die man zo gaat speechen voor die tweede wereldoorlogveteranen :D . Ik heb volgens mij nooit harder gelachen bij een film.
|
De taartscene in American Pie 1!
die is echt lache laterz :) |
Citaat:
En dan hoort ze ineens haar zoontje roepen "HI JERRY" omdat die op de gang stond mee te luisteren. Muhahaha. |
In Robin Hoods - Men in Tights de scene waarin die blinde man uit de boomhut valt, weer kan zien en vervolgens frontaal tegen een boom loopt... waardoor hij weer blind word... het is ZO lauw! :D
Trouwens de gehele Men in Tights-film is uberflauw... |
In Ace Ventura dat stukje waarin Jim Carrey op het balkon gaat staan, hard gaat schreeuwen en dan steeds die balkon dueren open en dicht doet. (geweldige uitleg. :p ) Zo grappig, maar dat hoofd van hem is gewoon al lachwekkend... :)
Verder een film die ik al heel lang niet meer gezien heb, maar het gaat in ieder geval over een meisje dat een denkbeeldig vriendje heeft (een groene vent volgens mij..?) en in 1 scene zitten ze in een cafe en pakt hij de hele tijd haar arm en wiebelt daarmee... Vond ik toen echt grappig.. :o |
Citaat:
ik heb id nog nooit zo hard gelachen!!!!! |
Die taart-scène uit American Pie
De WC-scène uit Dumb & Dumber |
Citaat:
idd.:D er zijn er ook nog n helezooi meer..uit die film, waar ik me dood om heb gelachen.:D |
Citaat:
Waar ik erg om moest lachen was een scene uit Blue Velvet. Dan doet een man heel loos the chicken walk voor, opeens uit het niets.. Ace Ventura heeft ook veel lachwekkende scenes. |
Jim Carrey:
Nieuwlezer Bruce Almighty 'Rewind' in Ace Ventura en Als hij gaat mediteren bij Ace Ventura, en dan zo lang Alrighty then zingt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |