![]() |
In welke klas heb je tot nu toe het meest geleerd?
...
|
nu hier in de 4e (Waar ik nu dus in zit)
|
Ik denk in de 1e klas, en op de PABO, waar ik nu dus op zit, zit er nog maar een paar weken, maar ik heb al ontzettend veel geleerd.
|
4vwo
|
6 VWO en nu, 1 HBO.
|
meest geleerd als in nieuwe dingen leren: 1gym
meest geleerd als in leren voor toetsen: 5vwo |
groep 6 van de basisschool :( Toen ging ik naar een andere school en dat niveau was wat hoger. Daarvoor čn daarna heb ik me constant verveeld.
|
Ik heb elk jaar op de middelbare school eigenlijk wel veel geleerd...niet altijd qua stof, dat eigenlijk zelden, maar wel heel veel andere dingen. Ik denk dat ik dit jaar echt veel ga leren. :) Op de basisschool leerde ik helemaal zelden wat, volgens mij.
|
Qua "leven", vriendschap en gevoelens enzo in 4/5 havo.
En nu (HBO, 2e jaars) leer ik denk ik het meeste "stof".. |
groep 3, maar ik vind t per vak nogal verschillen.. Het niveau waarop we nederlands krijgen vind ik VEEL TE LAAG. Echt heel irritant, ze begonnen tot en met de 3e klas ieder grammaticahoofdstuk met manieren om de persoonsvorm in een zin te vinden. DAT WIST IK IN GROEP 6 AL!! Ook zijn ze nog steeds (4 vwo!!, dan hoor je zoiets toch al lang te weten?)' t kofschip'aan het uitleggen. Ik zat me al dood te vervelen in groep zes, toen was het al te makkelijk. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1e, 2e en 3e jaar. :)
|
1gym, en de afgelopen weken, in 4gym..
Toen ik op de basisschool zat, sprak ik geen woord Frans, en ook nauwelijks Engels. Latijn had ik toen nog nooit gezien... Na de eerste merkte ik wel heel erg dat ik bij de talen heel veel geleerd had. |
In de brugklas en 5 vwo denk ik
|
deze klas, ookal is t pas 2 weken bezig.
|
Citaat:
Je hebt idd gelijk, niet elke basisschool is even goed. De basisschool waar ik op zat besteedde bv. erg weinig tijd aan dingen als aardrijkskunde en geschiedenis. Aan lezen, spreekbeurten houden en dat soort dingen werd wel veel aandacht besteed. Iedereen komt met een ander niveau van de basisschool af (lang niet altijd alleen afhankelijk van het kind), voor een middelbare school is het erg lastig om met alles rekening te houden... :S Komen we weer tot een pleidooi voor individueel onderwijs. ;) |
Ik denk de brugklas of 4VWO
|
3HAVO en 4VWO (waar ik nu dus mee bezig ben).
|
5 vwo
|
denk dat ik in 3 vmbo het meeste geleerd heb maar ik denk dat dit jaar me ook een hele hoop bij gaat brginu (1e jaar mbo)
|
5v
|
Groep 3 en 4 vwo
|
Uuhm. ik denk de brugklas, al die nieuwe vakken, nieuwe methodes, nieuwe dingen enzow, verder weet ik nog niet.. zit nu in 4vwo.. we zien het wel :D
|
de meeste tijd besteed aan leren bedoel je :confused: op de basisschool was dat.. en in de brugklas van de middelbare school
|
Hmm... ik heb veel geleerd vorig jaar (Gym3).
Dat was/is ook een van de jaren dat ik écht iets heb moeten doen op school :o. |
4havo:)
Niet perse qua hoeveelheid stof maar meer als persoon zelf vind ik dat ik veel gegroeid ben:) |
In 4 & 5 HAVO, moet ik zelf zeggen. Je kreeg daar ook beter onderwijs dan in de onderbouw, interessanter ook. Bovendien sloot het ook meer op mijn interesses aan. (y)
Ripper |
2 gym, zowel op persoonlijk als 'school' vlak.
En nu, in 4VWO zal ik ook wel veel moeten leren...;) (maar dan in ander opzicht) |
5 vwo.
Qua stof en ook qua persoonlijkheid... |
In de maand dat ik op boswell college zat. Man...heel de wiskunde van 4 en 5 havo begreep ik opeens. Ik heb toen echt zoveel geleerd. Echt zoveel. Maar goed, is ook wel te begrijpen. We deden de hele week niks anders dan wiskunde [ inhaalcurcus wis b1]
|
Ik denk toch wel 4 en 5 VWO en dan 5VWO het meeste
|
leren que leerstof: vierde (waar ik nu zit)
voor toetsen (zal wel de vierde worden, tot nu toe de derde. |
5VWO en propedeusejaar (1e jaar) uni.
|
Groep 3, toen ik goed leerde lezen en schrijven en ze me probeerde uit te leggen hoe je moest rekenen:D
Qua leven 3 en 4 VWO, trouwens. En ik zit nu in 5 VWO en ben zeer verheugd over het tempo waarin ik ineens Frans en Duits leer(y) Ben het met jullie eens dat het niveau waarop we Nederlands krijgen veels te laag zit, wij hebben van de week geleerd hoe je een voltooid deelwoord moet maken. *gaap* |
Ik heb het meeste geleerd in de 7e klas van de Vrije School en/of in m'n jaar op de opleiding Kunst, Cultuur & Media.
Op de middelbare school heb ik vrij weinig geleerd waar ik als persoon belang bij heb. |
Ik denk 1e en 5e klas VWO. En hoewel ik pas een paar weken bezig ben met mijn studie, heb ik daar ook al erg veel dingen geleerd.
|
Brugklas en 4 vwo.
|
Brugklas zeker weten.. Ik ging van een jenaplan school naar een apart gymnasium :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |