![]() |
American Wedding
ik ga 'm morgen in de bios zien,
wie heeft um al gezien? en was ie leuk? |
hmm ik vond 1 al niet echt "Denderend" en 2 heb ik niet eens gezien... dus ik denk ook niet dat het ga kijken
|
hij is wel ok, maar niet zo goed als de 1ste
|
Heb een trailer in de bios gezien. Lijkt me wel grappig, maar soms erg flauw.
|
Lijkt me wel een goeie film. Denk wel dat ik er naartoe ga
|
Hij was zeer vermakelijk :)
Alleen stifler irriteerde me zwaar het eerste half uur...die was gewoon echt niet grappig (n) |
de film is idd best wel vermakelijk , weet iemand misschien wie cadence speelt?
|
Gisteren voor CKV wezen kijken, ik ging erheen met het idee van bleeh, maar het was eigenlijk best leuk, die stifflerdude is melig man :-P
|
Citaat:
(uit mijn hoofd :o) |
ik ken deel 1 half en deel 2 NIET :D
maar vond deel 3 wel leuk af en toe beetje IEEHH!!! :D maar het kan ook liggen aan mijn buurman waardoor ie leuk was |
Citaat:
|
vond de film minder leuk dan de 1e, maar wel weer leuker dan de 2e. Alleen Stifler irriteerde mij ook (alleen langer dan een half uur), hij was nog steeds irritant, maar nu op een andere, minder grappige manier. Die scene met die 'truffel' was wel (y), werd er echt helemaal misselijk van.
|
hij is zooooo vet
hij is echt masterlijk ik was bang dat na zo'n kutfilm als AP2 ze de derde nog erger gaan maken. Gellukkig niet, ik heb echt de hele film gelachen. Maar dat is wel een bepaalde soort humor, je houdt ervan of je houdt er niet van. Gewoon lekker relaxen en ruim anderhalf uur genieten. Als je AP1 supervet vond en een grote fan van Stifler bent (ikke dus (y) ) moet je deze film zekerss zien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn eigen ckv leraar zei trouwens dat je het beste naar een film kon gaan waar je normaal niet snel naar toe zou gaan. Ik zou dus ook zo naar AW kunnen. |
Citaat:
|
Ik vond hem (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Nog niet gezien, en als ie op DVD uitkomt huur ik hem wel. Ik hoef hem niet zo nodig in de bios te zien.. |
ik heb 'm gezien en hij was superrrr!!! en die drol, gatverdamme! dat was gewoon goor! :) maar hij's echt leuk!
|
Citaat:
|
kvond echt alle drie de delen superleuk.. meestal heb ik bij deel 2 al zoiets van: tjah zo leuk ist nie meer...
maar bij deze had ik zelfs bij deel 3 dat ik dubbel lag van t lachen :P |
Citaat:
Die film lijkt me trouwens alleen leuk vanwege Eugene Levi. (en misschien allyson hannigan, de knapste actrice die zich in de serie heeft vertoond) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |