![]() |
Nieuwe Clip A.A.F
He mensen
wie heeft de nieuwe clip van alien Ant Farm gezien? Ik heb hem gezien en hij is echt goed. Het liedje is trouwens ook best goed (y) ciao, Beloved |
nee vertel?
titel? nieuwe cd?? |
clip nog wel te zien
nummer absoluut kut |
Citaat:
|
ohja hij heet These Days
en de bassist kijkt weer idioot |
ik vind het wel een leuk nummer.
|
ik vind hem niet kut, maar ook niet leuk
wat een dilemma |
Wel aardig nummer, alleen die zanger heeft op één of andere manier echt een motoriek van een plastic soldaatje.
|
wel leuk nummer... alleen beginnen die cds van hun na een aantal draaibeurten enorm te vervelen. Net als bij hun liveshows btw...
|
Leuk liedje, ook wel geinige clip...tenimste, als het idd illegaal is gedaan. Clip is hier te bekijken trouwes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Saai....
de enige 2 nummers die mij konden bekoren van alient ant farm waren: Wish Smooth criminal.. |
Citaat:
@ pukkelpop was AAF trouwens niet heel erg bijzonder.... |
Een vriend van mij vind het leuke muziek.. Hij had de cd gekocht (de nieuwste) en ik heb hem natuurlijk geluisterd.. Weer te veel van hetzelfde.. Jammer!!.. neeh dan luister ik toch liever naar de nieuwe van Muse..
|
hoeveel keer spelen ze dat refrein niet???
naah, ze mogen het houden. Live trekken ze in ieder geval op geen zak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind et best een koel nummer, gewon lekker in t gehoor liggend, zoals AAF zo vaak heeft
|
Citaat:
|
ik vind het eigenlijk nogal een saai nummer
|
ik vond smooth criminal al goed....heb ik zelf ook.......maar die nieuwe ken ik nog niet. noem es een titel?
|
de drummer is geil beyong geilheid.
(Y) |
(y) evenals de nieuwe cd
|
Vind het wel een toffe clip..
Echt nix mis mee ofzo.. Nummer is ook wel oke.. |
Citaat:
|
die is gaaf, zit ook in Madden Nfl 2004, American Football game (y)
|
Citaat:
|
Clip is aardig.
Favorite nummer: Attitude. Eigenlijk vind ik die 1e cd zo goed. Ze worden te vaak (ten onrechte) afgeschilderd als een 'happy nu metal bandje' terwijl die lui wel degelijk serieuze muziek maken met inhoud. Het is makkelijk ze af te schrijven omwille van Smooth Criminal. Maar geef die band een kans, zeg ik. grappig detail: de bassist zat ooit in Downer. |
Ik blijf lachen om t feit dat carn deze band geweldig vind :p
|
Vind de clip wel lachen. (y)
En over welke clips van U2 en The Beatles hebben we het nou? EDIT: Grappig trouwens dat regisseur Marc Klasfeld vooral bekend is van hiphop clips. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stuur je de rekening nog wel eens n keer :cool: |
leuke clip, en ook wel een leuk nummer. echt stoere actie!
maar een hele cd van hun kan ik echt niet uitluisteren. en op pukkelpop vond ik het ook vrij saai. |
stom
|
Clip heeft wel wat... :)
Nummer vind ik btje aan de saaie kant |
AAf is saai vind ik ...
en volges mij is de clip nep . niks aan |
nummer is kut, het hele album zelfs op 1 nummer na. Drifting Apart, die is wel cool, voor de rest is het ronduit triest.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |