![]() |
werk voor de hokjes
ik had laatst gehoord "jij bent geen alto omdat jij geen alto baantje hebt"
whahahaha. ik vind dat echt onzin. maar zijn hier meer mensen mee eens? gewoon een leuk topic om over te discuseren denk ik |
welke baantjes zijn echte alto baantjes dan?
ik kan me d'r niet echt iets bij voorstellen. wel voelen sommige mensen (bijv. bekakte types) zich soms te goed voor werk als in een supermarkt ofzo. maar dat zal vast ook wel niet voor iedereen op gaan. |
vind het een beetje een domme opmerking.. want wat is in godsnaam een altobaantjes??? :confused:
|
Citaat:
|
Oppassen is wel alto! Want kinderen zijn Lieffug he ;)
|
haha eris
Sommige mensen zullen zich te goed voelen voor een folderwijk of vakkenvullen denk ik wel. Maar watdefoque is een altobaantje? |
ergens waar je niet van die k.u.t. kleding aan moet denk ik. waar je relaxte dingen doet je eigen tijd verzint ofzo?
ik zal het hem wel eens vragen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, omdat ze er zo stom uitzien krijgen alto's natuurlijk nooit een betere baan dan vakkenvuller of magazijnbediende :)
|
Ik heb geen altobaantje.
Maar goed, ik zet mezelf liever niet in het hokje alto. Anderen doen dat gelukkig ook niet. |
Citaat:
Een 'alto' die ik ken werkt bij een bedrijf dat feesten en partijen organiseert en daar bij bediend ed. Is dat alto genoeg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
mensjuhz hellupuh! ;) |
Citaat:
Nare, je kletst weer es |
Misschien wel in de coffeeshop werken ofzo?
|
Of zo'n kleding zaak waar "alto"kleding verkocht wordt.
|
Citaat:
|
Dit topic is nutteloos voor Werk & Geld.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |