![]() |
Doe mee aan de verhalenwedstrijd!
De eerste verhalenwedstrijd van letteren. Iedereen mag meedoen, de regels zijn simpel:
Schrijf een verhaal van 3.000 woorden, met een maximale afwijking van 200 woorden en stuur hem op naar letteren@hotmail.com. Het verhaal moet in het Nederlands of engels geschreven zijn, de verhalen zullen in gesloten topics door marieke of mij gepost worden op letteren. Je kan er dus niet op reageren en weet dus niet wie het verhaal heeft geschreven. alleen Marieke en ik weten dat. Dit is om te voorkomen dat mensen op de schrijvers gaan stemmen, in plaats van op de verhalen zelf. Je mag nu beginnen met de verhalen insturen, woensdag één oktober , komt de poll op letteren. In die poll staan alle verhalen, stemmen moeten gemotiveerd worden, maar dat is dan pas aan de orde. Vragen? Opmerkingen? Post ze hier. |
Geen richtlijnen voor thema?
LUH-3417 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geen thema, daar blijft het bij. |
Mag je een verhaal wat je hier eerder gepost hebt mee laten doen?
|
Citaat:
Compromis: ja, maar dan moet je je verhaal tijdelijk laten verwijderen. Marieke en ik kunnen topics onzichtbaar maken, dat zullen we dan ook doen met die verhalen, als jullie willen. |
dus je kan tot de 30e ofzo insturen?
|
tot de eerste wat mij betreft.
|
Citaat:
*pakt meteen haar pen....* |
Citaat:
|
Oke. Maar ik heb dus nog een week, of niet? :o
|
Jep, nog een weekje.
|
*is in pen geklommen* ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar.. ik heb wel eens gehoord van iemand op dit forum dat je eerst een schrijfplan moet maken. Ik zit nou in de derde.. maar ik heb dat nog nooit gehad.. Kan iemand dat mij uitleggen? Of moet dat op n andere topic? |
Ik denk dat dat voor iedereen verschillend is. Als je van plan bent een boek van 80.000 woorden te schrijven, is het misschien handig als je wat plant, al kan het ook heel goed zonder. Maar bij een verhaal van 3.000 woorden lijkt me dat nogal onzin.
LUH-3417 |
Op de valreep heb ik vanavond iets van tot nu toe 3.007 woorden geschreven. Ik ben trots op mezelf. Ik begrijp dat ik tot morgenavond de tijd heb om het op te sturen, dus morgen zal ik er nog eens goed naar kijken. Hopelijk kan ik precies op 3.000 komen. :)
LUH-3417 |
Citaat:
|
Weet ik, maar het is wel grappig om precies op 3.000 uit te komen. :)
LUH-3417 - Wat betreft dat stemmen: mogen mensen op hun eigen verhaal stemmen of is dat verboden? |
Citaat:
Ik heb geen inspiratie... :s |
uhh komen de verhalen deze week nog op het forum? :confused:
|
Citaat:
|
Marieke, kan jij dat ene nieuwe verhaal nog even posten?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is trouwens een brief onderwerg |
Citaat:
Offtopic: Vlooienband heeft linux en internet, allemaal zelf ingesteld. w00theid! |
Citaat:
|
Zow er wordt aardig wat bloed vergoten in de verhalen zeg.
Euhm, zijn dit alle verhalen of komt er nog wat bij? En waar (of wanneer :p) kunnen we stemmen? |
Citaat:
Als er nog een verhaal binnenkomt kan het er evt nog bij, zeg tot de poll online staat :) |
Ik vind het wat onoverzichtelijk.
De verhalen als sticky bovenaan het forum plaatsen, en eventueel in één thread...zou toch beter zijn? |
Mijn idee... :o
|
Citaat:
|
Je zal wel zien hoe we het gaan doen :) Hebben we al lang wat op bedacht :p
|
maar 4 verhalen...tsjeee :eek:
|
Op de voorpagina besteden we ook aandacht aan de Verhalenwedstrijd, zie: http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=59
Het winnende verhaal wordt daar ook geplaatst, als de winnaar daarmee akkoord gaat natuurlijk. |
Citaat:
Kan ik misschien ook nog wat verzinnen. ;) |
Citaat:
|
trouwens, ff een vraagje :)
mag je maar 1 winnaar kiezen, of een top 3 waarbij de nr. 1 5 punten, de nr. 2 3 punten en de nr. 3 1 punt (of iets in die richting) krijgt? |
Citaat:
|
Ik heb net een verhaal af, en ik vraag me af of er nog zo'n wedstrijd komt.... :D
|
Citaat:
Ja dus. Zie ook het topic waar je kan stemmen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19. |