![]() |
BEEF! live
kben gister (middels verveling) met een paar mensen naar Beef wezen kijken in de 013.... tis echt totaal niet mijn muziek ofzo afgezien van een handje vol mp3'tjes hebbik dr eik nooit naar geluisterd.. wel een paar x live hier in de buurt. maar deze keer maakte ze er echt een feest van, er waren een stuk of 5 gastzangers m/v (ook dat kippetje van krezip) zeer goeie sfeer en twas gewoon echt relaxed....
Maar nu ik weer wat van ze download vinnik t matig.. is beef gewoon live 10x beter als in de studio of ligt t aan mij? (of mn te-vroeg-opgestaan-voor-werk-hangover :evil: ) |
beef is alleen live leuk (op cd ook wel aardig, maar de sfeer tijdens de concerten is gewoon zo goed)
|
Onzin, op CD zijn ze ook vet. Alleen het feit dat ze een uitzonderlijk goede liveband zijn maakt dat het live ook daadwerkelijk een veel coolere ervaring is om naar te luisteren. Ook omdat ze nummers anders live spelen en freestyle jams er tussendoor gooien. En daarbij is reggae en ska echt van die muziek die bijna iedereen wel aan het dansen krijgt live, ook al is het niet echt hun muziek.
|
Ik vind ze persoonlijk live wel beter, maar op CD kan ik er ook heel goed naar luisteren. Die sfeer is idd bij optredens altijd echt zo'n feest-sfeertje. Aardige gasten ook...als je ze na het optreden nog ziet, zijn ze tenminste niet te beroerd om even gezellig te praten enzo.
|
beef is live best wel ok..
maar als je die cd luitsert heb je het na 2 nummers ook wel gehad, en ik irriteer me vooral zo erg aan die stem van die gast, en ik vind het eerlijk gezegd zeer neppe reggae.. als ze optreden is de sfeer gewoon ok, en ik ben dan toch te stoned en te zat om me te gaan ergeren aan de muziek.. |
Citaat:
|
Citaat:
kvind zelf die gitarist met die big-ass zonnebril wel cool, daar stonden we ook pal-voor gister |
Wat heeft iedereen op dit forum toch met Beef? Ben ik echt de enige die het tenenkrommende zeikmuziek vind? Ik zou ze nog niet live gaan aanschouwen als ik geld toe kreeg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mja, zelfs een Bob Marley kan je niet bekoren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: behalve dan je spelling van 'reggae' |
Citaat:
|
Beef is live echt het einde, ben er nu 3x heen geweest, vetste was een jaartje terug in een klein zaaltje hiero in een dorp in de buurt, we stonden aan de rand van het podium echt helemaal te trippen, supersfeer :cool: :cool:
|
beef is koel :)
|
beef is wel koel jah, maar om nou in de grote zaal van de 013 Beef te gaan aanschouwen terwijl in de kleine zaal op dat moment Venerea speelt met 2 andere bands voor 8 euro... mij niet gezien :p
|
Citaat:
Maar kan niet echt zeggen dat ik er wat aan vond... :p |
Citaat:
|
Kan iemand mij vertellen of de cd Flexodus, van Beef aan te raden is?
|
Ik vind het wel een leuke cd :)
|
Citaat:
|
Beef ♥
|
ik vind Beef echt geniaal!
Heel erg mooi vind ik het, live en op cd!! technisch zeer vaardige mensjes! super! |
Citaat:
slet.. ;) beef is kijvet live.. maar na 2 mp3s heb ik t tog wel weer gezien ;) die kale bassist is geinig :p |
Citaat:
|
Wat een afgrijselijke muziek maken die mannen zeg. Kots.
|
Citaat:
|
Btw op de één of andere manier lees ik telkens Mr. Fungus
|
dat heb ik bij the black keys ook.
|
Citaat:
Wow. Maar dat lijkt toch helemaal niet op "Mr. Fungus"? |
Citaat:
ik doelde op de eerste post van het topic. ik vind the black keys op cd ook een stuk minder dan on stage. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |