![]() |
long lasting out of bed look :-)
Hoii!
Ik heb kort haar, van voren zit het in een zigzagscheiding en aan de achterkant heb ik een soort van stekels (niet al te extreem hor). Maar nu wil ik het bovenop anders, veel warriger, out of bed dus (voor de mensen die het DA-boekje toevallig door de deur hebben gehad: laatste bladzijde, hennaplus botanical styling advertentie, 2e plaatje van links (zo wil ik het)) Het probleem is dat ik heel dik haar heb en dat het dus snel uitzakt. Welk spul voor in je haar raden jullie me aan? *heeft geen zin om een potje van 60ml te kopen dat 6.99 kost en vervolgens niet werkt* Alvast bedankt!! |
De wax van de hema, out of bed heet die geloof ik ook, of iets wat daarop lijkt werkt bij mij altijd erg goed.. Dat blauwe potje met witte deksel (weet niet hoe het heet, van l'oreal geloof ik ofzo) werkt ook goed maar is een stukkie duurder. Succes!
|
uhm... misschien meer wat voor lifestyle?
|
Citaat:
*is op weg naar de hema* |
Citaat:
|
Mijn vriend heeft stekeltjes en gebruikt hiervoor altijd Out of Bed van L'Oréal en dat blijft de hele dag perfect zitten.
|
Citaat:
|
L'Oreal Out Of Bed schijnt goed te zijn... maar persoonlijk vind ik het maar niks. Het stinkt, is best duur en kleeft als de ziekte, je krijgt het alleen met warm water van je handen af. Maar misschien is het toch het proberen waard :D
|
Je kan ook je haar laten uitdunnen..Heb ik ook laten doen..Volgens mij hebben wij een beetje hetzelfde kapsel..Dus probeer dat eens bij de kapper...Of vraag het eventjes..
|
Citaat:
|
En toch hoort dit op Lifestyle...
|
Citaat:
:p |
Doe in ieder geval die zigzag scheiding eruit (n)
|
Citaat:
|
waarom wil je er de hele dag uitzien of je net uit bed komt :confused:
|
Citaat:
|
je moet geen (goedkope/commerciele) wax kopen
dat krijg je niet van je handen af en belangrijker nog, tis slecht voor je haar en je kan het er amper uitwassen (behalve met shit als afwasmiddel enzo dat wil nog wel lukken maar das helemaal slecht voor je haar) |
voor mij werkte haarlak eigenlijk altijd het beste (heb ook dik/zwaar haar)...maar goed, dat was voor een hanekam...:)
|
ohja verder kan ik je eigenlijk niet helpen want ik heb ook niet echt een goed spulletje gevonden
ik heb me een tube van 20 euro (!) laten aansmeren door de kapper je doet er wel erg lang mee tis op zich goed spul maar als je naar buiten gaat waait het er zo uit en een beetje regen en het is gelijk helemaal plat als je binnen blijft is het wel (y) dus ik hou t bij loreal special fx radical extreme fixation (wordt hard en blijft echt wel zitten) en wella new wave creative clay (blijft goed zitten en is zacht, maar je haar wordt er vrij dof van) ik mix ze wel eens doormekaar maar dan heeft dat loreal spul eigenlijk altijd de overhand verder ligt t ook wel aan je lengte is het kort is het gauw goed is het lang dan zit het standaard kut wil je het een beetje omhoog doen (en je hebt wannabe krullen aan de voorkant zoals ik) |
wax van Fudge werkt ook goed (y) is wel wat duurder kan je kopen bij de kapper
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:53. |