![]() |
de avonden
Mijn lerares nederlands heeft mij dit boek aangeraden, ze vond echt dat ik dit moest lezen. Uiteraard ben ik er in begonnen, maar het leest niet door. Ik vind de schrijfstijl vreselijk, en ik snap er na 9 blz. helemaal nix van.
En dan zie ik bij 'het leukste boek dat je gelezen hebt' dat mensen hier zo enthousiast over zijn. Moet ik het echt door lezen, of is het gewoon een boek voor super intelligente mensen? |
Ik denk niet dat het een boek voor superintelligente mensen is, maar gewoon iets dat je moet liggen. Als je een boeiend verhaal verwacht waarin iets gebeurt, dan kan je beter niet verder lezen. Het mooie aan De Avonden is dat er geen drol in gebeurt. Maar dat wordt wel erg mooi verteld. :)
LUH-3417 |
Een boek voor super-intelligente mensen? Ik heb het boek wel gelezen :P
Het verhaal vertelt de tien laatste dag van het jaar weet ik veel, er wordt verteld hoe Frits Egters (die was het toch) zijn tijd besteedt. Leuk verhaal hoor. |
er hoeft van mij ook nix te gebeuren, maar ik vond het begin zo vreselijk, misschien was ik wel te moe en ongeconcentreerd, ik probeer het nog één keer...
|
Ik had dat ook bij dat boek hoor, maar het ligt ook
gewoon volledig aan mijn stemming enz. Sowieso moet een boek je liggen, wat LUH-3417 al zei, maar als je zelf eigenlijk een beetje verstrooid zit te lezen ed, helpt dat ook niet erg mee... Tis al een tijdje geleden dat ik 'm heb geleend, en ik heb 'm nog steeds niet gelezen. :o |
ik ben hem nu ook aan het lezen, en ik vind het eigenlijk wel een leuke stijl: in het begin moet je er vooral aan wennen, maar als je eenmaal in het verhaal zit, dan istie prachtig!! je moet alleen even doorkrijgen waar het om gaat, en de verbanden in de gesprekken van hem/anderen ontdekken! succes er nog mee ;)!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |