Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   voor de eerste keer, en nu? verrassen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=604883)

AnneCath 20-09-2003 16:44

voor de eerste keer, en nu? verrassen?

Ik heb nu een paar maanden een Vriend en vanavond komt hij voor het eerst bij mij slape. helaas zijn mijn ouders ook gewoon thuis maar dat hoeft de pret niet te bederven.

hebben jullie misschien tips hoe ik deze eerste keer extra bijzonder, spannend en leuk kan maken? een verrassing ofzo?

dank jullie

Athlon 20-09-2003 17:14

Versier ja kamer met theelichtjes of andere kaarsen, leg een roos voor hem neer op zijn bed, of op de jouwe als ie bij je in bed slaapt...

Zet een romantisch muziekje op,
pianomuziek is altijd enorm romantisch...

En zorg voor wat te drinken, wijn ofzow, en wat te eten...

Jouw avond kan niet meer stuk...

Musk 20-09-2003 17:38

Zorg dat je kamer niet muf is, zet je raam de hele dag lekker open, steek wat wierook aan: wat ik aan kan raden is lotus of musk. Koop of trek een mooi lingeriesetje aan. Zet mooie rustige muziek op, zachtjes.
nou ja, geniet gewoon.
veel plezier

CoveredEyes 20-09-2003 18:32

Wat hier boven allemaal genoemd is tjekken en je hebt inderdaad een hele lieve verrassing :D Succes en veel plezier samen!xxx

Pruttelpot 21-09-2003 23:19

Citaat:

Musk schreef op 20-09-2003 @ 18:38:
Zorg dat je kamer niet muf is, zet je raam de hele dag lekker open, steek wat wierook aan: wat ik aan kan raden is lotus of musk. Koop of trek een mooi lingeriesetje aan. Zet mooie rustige muziek op, zachtjes.
nou ja, geniet gewoon.
veel plezier

Moet het neit zijn koop en trek een lingeriesetje aan? Lijkt me zo stom om een setje speciaal hiervoor te kopen en hem vervolgens in de kast te gooien :)

Ireentje 22-09-2003 06:11

Citaat:

Pruttelpot schreef op 22-09-2003 @ 00:19:
Moet het neit zijn koop en trek een lingeriesetje aan? Lijkt me zo stom om een setje speciaal hiervoor te kopen en hem vervolgens in de kast te gooien :)
En hem er weer uit te halen bij speciale gelegenheden ;)

Musk 22-09-2003 10:36

Nou ja ik bedoelde koop een mooi lingeriesetje en trek hem aan, of als je al een mooie hebt, trek je die aan,.
veel typwerk. :|

Studentje 22-09-2003 13:42

Sinds wanneer is de eerste keer niet meer gewoon spannend? Zonder al die extra's?

Maar goed, kaarsjes zijn wel :cool:

kleine wicca 22-09-2003 14:03

bijna alles is al genoemd he.......... lekkere massage-olie niet vergeten! ;)

Gwinnie 22-09-2003 15:43

Citaat:

kleine wicca schreef op 22-09-2003 @ 15:03:
bijna alles is al genoemd he.......... lekkere massage-olie niet vergeten! ;)
dat dachten wij ook.. dat spul stinkt man!! en daarna ben je helemaal kleverig. moet je daarna wel gaan douchen dus... = ook heel leuk. dan ben je allebei lekker schoon.

verder weinig tips. have fun...

Loontjuh 22-09-2003 15:44

Citaat:

Bikkelvrouw schreef op 22-09-2003 @ 16:43:
dat dachten wij ook.. dat spul stinkt man!! en daarna ben je helemaal kleverig. moet je daarna wel gaan douchen dus... = ook heel leuk. dan ben je allebei lekker schoon.

verder weinig tips. have fun...

ligt er natuurlijk aan welke je neemt. we hadden eerst van KNEIPP en dat vind ik persoonlijk wel lekker ruiken en nu van nivea en dat ruikt naar nivea ;)

en ja, goed excuus om te douchen samen :evil: ;) :p

*FoX* 22-09-2003 16:58

die van rituals is ook erg aan te raden (y) ruikt naar lotus en chinese pioenroos, heerlijk :) hij is niet erg goedkoop, weet niet meer precies hoeveel ik er voor betaald heb. te krijgen bij de betere drogist of bodyshop..

DopeBean 22-09-2003 17:05

ervoor zorge da hij zich op zijn gemak voelt ma da lijkt me geen probleeem als je alles doet wa hiervoor al gezegd is. have fun

Musk 23-09-2003 15:28

de avond is nu toch al voorbij
hoe was het?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22.