![]() |
christina of britney???
wie kies jij of zijn ze gewoon alletwee barslecht?
|
ik vind dat christina soms wel goede songs heeft maar sommige vallen echt wel tegen
britney vind ik echt barslecht |
Ik vind Christina een betere zangeres, maar Britney toch leuker op het moment, want die houdt zich al een tijdje stil :)
|
Citaat:
|
brunnetje word zo depresief als the fuck..:P
mar britney maakt zichzelf egt belachlijk..als ze eerst het braafste vrouwtje van europa is en daarna liedjes maakt zoals slave 4 u.. :| |
Citaat:
|
Ze mogen allebei wel in mn bedje slapen zolang ze maar niet zingen :)
|
Ach ja...
Hun muziek bevalt me allebei niet zo, maar christina heeft nog best wel een aardige stem, in tegenstelling tot britney. |
britney
:o ik vind haar muziek wel leuk luisteren mn beste vriendin en ik altijd voordat we uitgaan, heheh ja, ik weet het, het is erg... |
Christina,
Vind haar muziek nog wel eens leuk |
xtina! :D
|
Christina heeft een betere stem vind ik. En ze loop er wel sletteriger bij. Christina dus.
|
ik kies voor cristina.
Bijvoorbeeld het nummer stronger vindt ik goed, tenminste een beetje inhoud in een nummer. Maar dat nieuwe nummer met haar black-ghetto-homies is weer erg slecht |
Citaat:
ontopic: christina |
Ontopic: écht géén van beide! (n) Tsss... dat ze dat nog muziek durven noemen!
|
Citaat:
ik word zo ziek van dat "hoe kunnen ze dat nou muziek noemen:eek:!!!!!" gezeik mijn god. HET IS MUZIEK, DEAL WITH IT. Dat het niet goed is is iets heel erg anders, maar het is muziek. music: 1. The art of arranging sounds in time so as to produce a continuous, unified, and evocative composition, as through melody, harmony, rhythm, and timbre. 2. Vocal or instrumental sounds possessing a degree of melody, harmony, or rhythm. en als nu iedereen zou ophouden over "hoe kan je jamai's nummers nou muziek noemen (n)" ben ik een gelukkig mens |
ik vind christina beter.
maar wat een klote topic. zo kunje der wel honderd maken 2pac of biggy mariah carey of celine dion, ga maar door (n) |
Christina
|
die christina loopt zo raar! in die nieuwe clip van der ( met trouwens veel van die Omar lookalikes) loopt ze echt belachelijk! maar zwe heeft wel een betere stem dan dat hijgnd hert britney
|
Christina, omdat ze in tegenstelling tot Britney, wél kan zingen.
|
Christina omdat ze in d'r 'nieuwe' video niet zo'n gratenpakhuis is maar zowaar enigszins het figuur van normaal persoon resembleert.
|
zingen kan alleen cristina..
mar shagable zijn ze allebei.. |
Christina kan beter zingen. Maar ik vind Britney's nummers toch leuker...
|
de muziek is allebei kut, dus dan komt t aan op uiterlijk. Britney.
|
ik kan niet kiezen :(
|
Citaat:
dan is tenminste 1 iemand het met me eens |
Citaat:
en omdat ze meer sexappeal heeft |
Citaat:
|
Christina der laatste cd is opzich harstikke goed, maar als ik die clip van der laatste single zie (n)
|
Britney vin ik helemaal nix :eek: Xtina vin k wel vet, vooral die laatste cd. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het is ook allemaal zo verwarrend he :p :o |
oef deze is moeilijk :(
ik zou zeggen christina, want zij is op dezelfde dag jarig als ik. en ze is én een slet, én ze heeft een clip met lil kim :cool: maar britney maakt geweldige nummers als i'm a slave 4 u en eh.. nouja. nog meer. Overprotected, die is leuk. christina |
Christina Rockzzzzz! I choose herreee!
Britney? :nono: ik durf haar naam niet eens meer uit te spreken :p |
Christina heeft een betere stem dan Britney, maar ik vind het allebei kutmuziek. Veel te zoetsappige, achterlijke pop.
Britney is wel übergeil. |
Christina... Britney vind ik ehm, nogal tegenstrijdig met haar "wel maagd/geen maagd" en haar "ik wil geen sekssymbool zijn en daarom draag ik latex rode catsuits".
Christina lijkt me iets meer zichzelf zijn... |
christina heeft dus met afstand de gaarste stem ooit :s dus ja dan maar britney. die ziet er ok wel geil uit enzo
|
Citaat:
|
Dan kies ik absoluut voor Christina
ik vind haar muziek tien keer beter (ze kan tenminste zingen) dan die van Britney en verder vind ik Britney maar een dom wijf. Eerst hing ze het brave meisje uit en nu wil ze ineens van dat imago af. |
Hallo willen alle mensen die echt vinden dat Christina goed kan zingen eens even goed luisteren, blijkbaar dringt het niet tot jullie door de eerste keer. Moet je horen hoe totaal gaar dat klinkt die schorre stem van d'r en die zogenaamd zangtechnische uithalen die eigenlijk meer weghebben van 'n gecastreerde kat met reuma.
Ik wil nergens beweren dat Britney goed kan zingen, maar dat wordt tenminste nog door 100 computers en voiceboxes gehaald zodat je je er al minder snel aan ergert en niet zo opvalt dat ze het ook niet kan. |
christina (y) die komt er tenminste voor uit dat ze een slet is.
|
Citaat:
|
christina, haar cd is geweldig en ik vind de boodschap die ze uitdraagt heel goed. (y)
|
Christina is ge-wel-dig.
|
Citaat:
|
AAAAAAAAAAAARGH!!!!! Nu naar al die maanden weg.... na vier jaar... nog steeds dezelfde bla...
Maar goed, ik kies voor Britney, door die zoen met Madonna, heel geil hoor... :D |
Christina!!! Britney zingt dus echt nooit live.....tenminste....niet veel. En X-tina dus wel!
|
Christina
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:12. |