![]() |
Kopspijkers
Vanaf vanavond weer elke week op televisie.
Ik ben benieuwd of ze dingen hebben veranderd. |
ja?! was het helemaal vergeten.. wist ook niet dat het vanavond kwam, maar ik ga zeker kijken. :D (y)
|
ja, heb ik weer wat leuks op de zat-avond. Al begin ik eroverheen te groeien, maar ja...
|
oh leuk. ga misschien ook wel kijken ja.
hopen dat 't wel weer wat leuker is als op het eind van vorig seizoen; toen werd 't wat eentonig. |
Hoe laat ongeveer?
|
(y) Zoals van ouds, weer super lachen!:D
|
:-S Niet gezien, was dansen... Dus ik ga maar wat videobanden inslaan voor de komende weken.. Tis altijd zooo komisch!
|
Citaat:
die was echt leuk!!! :D |
Ik vond het weer lachen, zoals altijd! Simon & Garfunkel waren helemaal ge-wel-dig :D Maar de rest ook. Kortom: kan niet wachten tot volgende week :cool:
|
ik vond het altijd geweldig maar ik erger me nu echt kapot aan die arrogantie van Jack Spijkerman (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja, Simon & Garfunkel waren fantastisch :) |
Kopspijkers = (y)
|
Citaat:
|
De fragmenten vond ik een beetje flauw, maar het cabaret was wel :cool:
|
Oeww volgende week maar weer kijken dan, kon gister niet (y)
Kopspijkers is echt heeel grappig |
Meneer Zalm met zijn bezuinigde beschuit met muisjes :D
|
Mja heb het gezien, ze zijn weer terug. :cool:
|
Citaat:
|
Jammer.
(weet iemand of het nog herhaald wordt :( ) |
Citaat:
enne, het komt altijd op de kopspijkers site te staan (downloadbaar) want vorig jaar keek ik het vaak via internet :) |
Ik vind het echt een walgelijk programma... ik ga dat dus echt niet kijken. :)
|
Ik vond het cabaret juist niet zo grappig dit keer, alleen Simon & Garfunkel waren wel leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Simon & Garfunkel waren gewoon meesterlijk :cool: |
Ik dacht dat Paul Groot was gestopt.....niet dus:)(y)
|
Mjaaaaaaaaaah, ik hebbut net gezien :D
vonnut koewl, S&G op het eind was echt wel grappig :D heb me rot gelachen :D VInd wel jammer trouwens dat ze het in de gouden knuppel hebben verander ipv de gouden ezel. vond die ezel wel leuk eigenlijk:D |
ik vond Jeep de Hoop Schaeffer wel gaaf, 3 dagen lang, beginnend baardje en pizzadozen en maar wachten op de telefoon....., wordt ie daarna gebeld door ze neefje, ahha, ik von t goed lachen
|
ik vond er niet zo veel aan eerlijk gezegd, het cabaret blijft een beetje hetzelfde, wel sterk dat ze nu zo terug komen met die optredens die ze willen gaan doen, de fragmenten waren echt bagger, ik heb zelf wel leukere gezien deze zomer. En Gouden Knuppel, of Gouden Ezel: wat maakt het uit...
|
Jaaaah!!!!! KOPSPIJKERS WAS WEER OP DE BUIS!!! Ik vind t egt zoooooo'n gaaf programma.
Afgelopen keer von k al1 die fragmentjes nie egt suuper, maar t cabaret was weer super (y) (y) Ik kijk t egt aaaaaltijd, tenzij k eg weg ga ofzow, dan neem k t op, maar dan kijk t wel en heel soms de herhaling op dinsdagmiddag, maar meestal gwoon op zaterdagavond dus. eg super |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat gaan we weer eens kijken dan. :o
|
Citaat:
|
Jaaa vandaag ga ik het niet vergeten (y)
|
Citaat:
|
Stiekem vond ik het vandaag niet leuk..
Nouja, minder dan wat ik eerder heb gezien.. |
Citaat:
'ga je die ezel dan schilderen?' omg... |
dat 'Verbouw je buurvrouw' ofzo,weet niet meer precies hoe het heette is echt :cool:
|
Eigen neus en kruin was :cool:
Het cabaret zelf heb ik wel eens beter gezien. Maar je kan niet alles hebben. |
Citaat:
alleen dat verbouwjevrouw.nl was écht leuk. weer een week wachten op de volgende;) |
Cabaret was idd minder. Ook jammer dat dat fragment van get the picture niet door was gegaan. Die was zooo goed!! Veel beter dan die ander!
|
sorry, maar deze week vond ik er echt geen ruk meer aan, ze moeten eens een gruwelijke wijziging gaan doen in het bekende format, want ze zaten wel te zeiken op starmaker/idols, maar wat zij doen is ook gewoon een formule uitmelken, wat niet wil zeggen dat het net zo bagger is, maar als dit het beste programma van de Nederlandse televisie is, weet je wel hoe laat het is...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21. |