![]() |
Verveeltips?
Whaa, ik verveel me soms echt dood!
Wat doe jij als je je verveelt? Kruip je dan maar achter de computer of...? |
alweer dit topic :cool:
ga forummen (y) |
Citaat:
|
Als ik me verveel ga ik msnen en forummen :o
Verder de standaard dingen: tv kijken lezen muziek luisteren met vrienden afspreken films kijken |
Vormsommen maken
|
gewoon zo jah wa da ik dan doe is muziek keihard zitten en gewoon voortdurend meeschreeuwen :D best wel leuk hoowr :p
|
Meestal ga ik dwarsfluiten of een rondje fietsen oid.
Of een leuk boek lezen, en anders heel uitgebreid forummen. :o Of tv kijken enz, maar als ik me écht verveel, helpt niets echt. :| |
Citaat:
|
Ik verveel me nooit.
Als het dreigt te gebeuren ga ik computeren/lezen/schrijven/muziek luisteren/huiswerk maken/ teksten uit muziekboekjes overschrijven/ leren met rechts te schrijven/ leren in spiegelbeeld te schrijven of nog iets anders:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
koekhappen.
Nee, wacht, dan verveel ik me niet meer. Wat doe ik als ik me verveel, ehm.. Meestal zit ik dan op de bank en doe verder niets. |
Studeren, forummen, bellen etc.
|
Forummen, Msnen, Studeren of Sporten!
Haha, jij moet écht wel een saai leven hebben... :p! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
forummen
oude ER banden kijken ;) :P (of andere series natuurlijk.....) een brief schrijven aan iemand |
Dan lees ik altijd de forumregels (onderaan) voor meer informatie omtrent welke codes je mag gebruiken in je posts.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik verveel me de laatste tijd ook heel vaak omdat ik gewoon niet meer zoveel tijd nodig heb om mijn huiswerk te maken, ik ga dan meestal maar aan mn pws werken of een boek lezen, tv kijken, forummen.
|
- Forummen :p
- MSN'en - Darten op www.spelpunt.nl - Hartenjagen / FreeCell / Mijnenveger op de computer spelen :D - TV kijken |
Werken trut
|
Het chinese alfabet uit je hoofd leren :confused: of
je schoonmoeder tekenen als je nog geen vriendin hebt :D |
Citaat:
|
als ik me verveel ga ik:
- vrinden opbellen => afspreken - puteren - muzak luisteren - xboxen - muziek componeren/maken (reason & rebirth) - tv kijken - een sigaret uit me slaapkamerraam roken - tosti's bakken - n boek lezen - zeilen etc. kverveel me eigenlijk niet zo snel ;) |
warcraft 3
www.battle.net/war3 |
opruimen, schoonmaken, lezen, internetten, forummen, boodschappen, andere mensen vervelen, pianospelen, zingen, bellen, slapen, douchen...
maar eigenlijk verveel ik me niet zo vaak |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |