![]() |
Kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen, meneer?
Lijkt deze musical je wat? Wordt 't een enorme flop?
Of ben je zelfs misschien van plan om erheen te gaan? Nou, ikzelf denk dat het echt een hele leuke musical is en ben er dan ook zeker van plan om er heen te gaan. Leuke cast en natuurlijk die lekkere oude liedjes!:D |
Tuurlijk word het een leuke musical!! Voroal omdat de beste musicalster ever (voor mij dan) erin gaat spelen en dat is Ellis van Laarhoven! De rest van de cast is ook cool en als Kim-Lian het net zo goed doet als in Home gaat het zeker goed komen!
|
Citaat:
mijzelf lijkt de musical me wel leuk, simpelweg omdat ik zo goed als elke musical wel leuk vind (behalve A Chorus Line, daar was echt niks aan!). Maar ik ga d'r niet heen, omdat m'n budget dat niet toestaat (kga al naar Grease bijvoorbeeld). Bovendien heb ik die serie nooit gezien, dus zit d'r voor mij geen extra waarde aan ofzo. |
Ik kan me alleen nog herinneren dat ie me juist niet leuk leek, weet alleen niet meer precies waarom en kan me ook niet echt meer vertellen waar ie ook alweer over ging :)
|
die wordt zeker leuk :).....
allemaal bekende musical sterren, Chantal Janssen etc.. enne...tja moet t ook wel leuk vinden...mn zusje speelt ook mee..... greetz |
René van Kooten!!! :cool: :cool:
Ja, ik ga er heen. Met mijn zusje. Maar vooral voor bovenstaande. ;) |
Citaat:
|
Is het een kindervoorstelling? Daar stond ie namelijk in het boekje van het theater hier, bij kinderen/jeugd.
Ik ben trouwens niet enthousiast, ik zit niet zo in het ouderwetse.. Kijk, als het nou Kinderen voor Kinderen was, dan wel! :D |
Citaat:
*Kinderen voor kinderen :cool:* |
een vriendinnetje van me speelt erin dus ik ga er wel heen, weet niet wat ik er van moet verwachten omdat het denk ik niet echt mijn ding is, maar ach
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:26. |