![]() |
stel je eens voor
dat we het een beetje TE gezellig maken (n) (n)
http://forum.scholieren.com/showthre...82#post7253182 |
problemen mee? Kom op zeg... Een beetje offtopic is oke, maar we zijn hier geen chatplaza...
Als je dat nou nog niet doorhebt... |
nee nee dat zeg ik toch !! laten we het niet te gezellig maken !
|
Dan zie ik het probleem niet...
|
als we allemaal zo simpel waren zagen we het idd niet nee
|
ja, wat is nou precies je probleem? Wat wil je nou dan?
|
dat ie gewoon weer opengaat en dat jullie niet zo zeuren
fokking hell, je doet alsof dat ene topicje de hele pagina in beslag neemt. de forumbazen zijn in 3 jaar tijd nog niks veranderd he, worden jullie allemaal persoonlijk door koen uitgezocht ofzo. |
oohja, wat ik trouwens ook wil is dat je normaal tegen me praat. ik ben geen vriendje van je, als je zo graag de profesionele forumbaas wilt uithangen, behandel mensen dan met respect
|
Citaat:
Dus nee, hij gaat niet weer open. Er is een nieuwe aangemaakt waarin verwacht wordt dat de boel een beetje gestructureerd blijft en blijft bij het onderwerp van het topic. Dus foto's plaatsen, daar feedback op geven en that's it. Geen gechat, geen gezaag en geen gezeur. Als men zich daar niet aan kan houden, gaat ook deze evenhard weer dicht en komt er voorlopig ook geen nieuwe meer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben het er niet mee eens, WAAROM zou je niet even met elkaar over iets anders mogen praten in dat topic.... je doet alsof de hele thread verneukt is, alsof het nooit meer goed gaat komen. Alsof het forum ten val komt
SO FOKKING WAT dat er even offtopic gegaan werd, zodra iemand weer ze foto plaatst gaat het daar weer over verder.. sommige mensen hebben van moddereren echt geen kaas gegeten |
trouwens, als jij het verschil niet kan zien tussen ONZIN en GEZELLIGHEID, vraag ik me toch echt af hoe ze jou ooit forumbaas kunnen hebben maken
|
http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=28
Omdat ze weten dat ik kan zorgen dat deze regels nageleefd worden. Lekker begin maak je trouwens na 2 jaar. Maar dat terzijde. Ik vind dat we uitgepraat zijn. |
3 jaar, en loop je altijd discussies uit de weg ?
|
Er is hier geen discussie. Er zijn regels, die dienen nageleefd te worden. Als men dat niet kan, gaat het topic dicht. Lijkt me glashelder, kan je nog zo over klagen, maar als je geen enkele goede reden hebt waarom het topic open zou moeten blijven, kan ik weinig voor je doen.
|
regels kan je versoepelen naar eigen inzicht, maar schijnbaar teer jij op regeltjes die strikt nageleeft moeten worden. ten koste van gezelligheid uiteraard
|
Citaat:
|
Het gaat gewoon telkens mis in die topics. Blijkbaar kunnen sommige mensen gewoon zelf niet inzien dat dat gechat uitermate irritant is voor mensen die er niet aan meedoen, en als er dan ook nog eens ruzies in uitgevochten worden, tja, dan beginnen we wel overnieuw. Als je wilt chatten, ga dan naar onzin.
|
Citaat:
schijnbaar mag je hier geen kritiek uiten op de leiding. hebben jullie ook allemaal zo'n rood bandje om je arm ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lijkt me glashelder :D
|
dit topic begint al helemaal nergens meer op te slaan. Als je de beginpost ziet snap ik niet dat hij nog open is. Wel eens van argumenten gehoord? Zo nee dan verwijs ik je naar de schoolbanken. Dit soort zaken kun je denk ik het best bespreken op beleidszaken door een topic te openen aldaar. Ik zal hem maar eens verplaatsen omdat ik dit weldegelijk een discussie vind over het beleid van het forum (een aanzet daartoe in ieder geval).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maareh, even serieus: wat zou je graag veranderd willen zien in het huidige beleid? Angellena heeft gewoon volgens de regels gehandeld; haar kun je niks verwijten dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
daar hebben we meneer ik-kan-alleen-maar-zeuren weer. of ga je me weer voor arrogant uitmaken?
sorry voor mijn uitlating :o maar waarom lees je de regels niet eens een keer door? als iedereen in iedere topic offtopic gaat, wordt het forum een regel rechte zooi! |
Eens met de FB's, je moet niet zeuren. Een forum is voor de leuk, en gechat vinden de meeste mensen niet leuk op een forum, zeker niet op een fototopic.
Wat ik me overigens wel afvraag: waarom mogen naaktfoto's niet op het seksualiteitforum? Voor de minderjarige forummers ofzo? |
Citaat:
|
Popcorntopic! :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
but it's not. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
grens ongeveer net als in films. Alles van 18+ wordt weggehaald. :D
Grenslijn is een beetje vaag, maar ik denk dat men best wel een idee heeft waar die grens ongeveer ligt. |
(y) FOOIJDONK (y)
ps: LIEF ZIJNN |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |