![]() |
talentenjachten waar?
heej mensen
van mijn zangdocente moet ik talentenjachten af gaan lopen en nou had ik een vraag waar ik die kan vinden... heeft iemand een site ofzo, waar er wat opstaan? alvast bedankt! :) kuzz... |
moet je dat van je docente? :confused:
ontopic: heb geen id. wel eens over gedacht om met idols-audities mee te doen? (dit bedoel ik serieus) |
"oudities" sjeezus....
idd, probeer idols of begin een band en ga aan lokale bandwedstrijden meedoen. |
oh crap.. :bloos:
|
Zorg dat je in een band komt, of je bent MADE (y)
|
Geachte mevrouw Blondiejz
U moet eerst in de publiciteit zien te komen naar mijn opinie. Albert en Beau moeten het al over u hebben voordat u ook maar een noot hebt gezongen. Suggesties: -Beraam een revolutie en voer deze uit -Begin een affaire met Xander de Bousonje -Ga drie keer per dag shoppen met Leco Zadelhof -Verover een plek in het achtergrondkoortje van Peaches of een andere bizarre Duitse act -Wordt anti-globalist en keten u vast aan stuff -Zet u in voor een onzinnig en doorzichtig doel a la Madonna en Christina Aguilera. Denk daarbij aan iets van 'het recht op moonen' -Beweer dat u de reincarnatie van John Lennon bent -Spring van het Hilton Ik verwacht spoedig een bericht te ontvangen van u of een van uw vertegenwoordigers/delegatoren waarin u me smeekt uw impressario te worden. Hoogachtend, W. Inner-Dubieus |
Pijp gewoon een platenbaas en het komt ook wel goed (y)
|
id0ls
|
oudities
:D die kende ik nog niet... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |