![]() |
het mager of dik forum
jaa, mensen, wat vind je het sexiest, graatmager, dik, of ertussenin?
helpen we meteen met zijn allen een paar mensen van de eetstoornissen af |
het is een topic.
en ik vind tussenin het leukst :) Niet te mager en niet te dik :) |
Uhm dun bij de meisjes is t mooist vind ik :o
En bij de mannen er tussenin, zo'n kippenborst vind ik niet echt sexy :| |
Dat vind ik eigenlijk verschillend per persoon. :bloos:
|
hjah, ge hedde gelijk tis een topic, maar ik heb er de ballen verstand van
ik vind persoonlijk mager echt heel lelijk, zowel bij meisjes als jongens. ik heb het het liefst bij de jongens gespierd, en bij de meisjes sexy-mollig, voor zover ik meisjes ook maar een beetje sexy vindt.... |
ja, als iemand dun zijn kan hebben, vind ik het wel kunnen, maar als het echt te dun wordt, haak ik af.
volgens mij zit het gegeven mollig=rijk, dun=arm bij mij er nog een beetje ingebakken vanuit de middeleeuwen... |
ik vind het bij vrouwen allemaal wel mooi
zandloperfiguur, slank, mollig, mager (kate moss (y) ) bij mannen slank |
ja, kate moss en vanessa paradis zijn dan uitzonderingen. maar zoiets als marilyn monroe vind ik nou echt mooi, zo beetje mollig maar toch sexy.
maar nu gaat deze jongedame slapen, anders kan zij morgen niet aan een nieuwe dag beginnen. doej! |
Ik vind mager ook wel mooi, zoals Kate Moss inderdaad. Maar meestal vind ik tussen mollig en mager het sexiest. Bij mannen gewoon slank. Maar wel gespierd. En ook weer niet te gespierd.
|
eerst vond ik ertussenin - mollig het mooist.. maar nu toch wel mager..
tis gewoon meisjes-achtiger en dat vind ik mooi :) |
zolang ze maar billen heeft waartegen je kan kletsen vind ik het goed :P maar ik raak mezelf liever niet kwijt in der buik onder het sex
|
:rolleyes: Het lijkt me logisch dat iedereen tussenin zegt. niemand wil een graatmager wijf of een modder vette.
Vermoeiend. |
Wat mooi is, hangt van de persoon af. Sommige mensen
kunnen dik of heel dun gewoon niet hebben, anderen weer wel. |
tsjonge jonge :rolleyes:
|
Idd.
Bij vrouwen vind ik het heel verschillend, ken mensen die er mollig supergoed uitzien, mensen die er behoorlijk dun toch goed uit zien, maar ook andersom.... Bij mannen vind ik mager sowieso niet mooi eigenlijk, dan heb ik liever een klein buikje dan een sprietje.. Maar er tussenin is natuurlijk altijd prima (y) Heb geen botten of vet fetish :p |
stom topic dit
|
Citaat:
:) |
[Faery+Paranoide]
Slanke apen zijn best leuk. |
|
|
|
hier komt dus écht een slotje op.. wat een dom topic... :rolleyes: :nono: (yeahh ik heb de nono gebruikt! ik heb een nieuwe smiley gebruikt!)
|
Citaat:
nouja, ik heb het steeds ergens anders gezien :] Topicstarter: gebruik de zoekfunctie, dit is al zooovaak geweest |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |