![]() |
Beste land
Welke s de leukste en gezellligste land
a)marokko b)spanje c)frankrijk d)turkije Ik zou graag wllen weten waarom. Adios |
Wat ik op Onzin zei, maar dat topic is op miraculeuze wijze verdwenen.
|
de Turkje optie is ineens verdwenen :(
ik ben alleen in Spanje en Turkije geweest, dat was allebei ok. Maar het waren vakanties dus erg objectief is dat niet :confused: |
Er bestaan nog veel meer landen ;)
|
Citaat:
|
duidelijk, frankrijk heeft van die 4 de mooiste vrouwen en de leukste cultuur
|
alsof ik dat kan weten
|
Geen idee, geen van allen spreekt me echt aan.
|
Een beetje weinig keus
|
Beetje onzinnig want iedereen vindt wat anders.. En idd beetje weinig keus, zelfs nederland staat er niet bij :confused:
|
Ben niet overal geweest, dus kan niet oordelen.
|
Alle landen zijn mooi, op hun eigen manier.
|
Ik ben alleen in Frankrijk geweest, dus zou het niet weten
|
ben alleen niet in marokko geweest.
van de overige 3 landen vind ik Spanje het leukst. maar goed, dan heb ik het dus over het toeristische gedeelte, wat totaal niet overeen komt met het binnenland. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Turkije, de cultuur etc.
Spanje eigk ook wel (y) |
Citaat:
|
K ben alleen in Frankrijk en Spanje geweest. Als ik moet kiezen tussen die 2 dan doe Spanje maar.
Als ik zelf een keus mag maken dan Italie (y) Waarom wil je dit weten? En waarom maar 4 landen? :) |
ik ben nog in geen van die landen geweest, dus dat valt moeilijk te zeggen
|
Frankrijk!!!!!!!!!, het ligt er wel aan welk stuk maar ik vind het zuiden erg gezellig, daar zijn de mensen wat gezelliger en vinden ze het niet zo erg als je niet perfect Frans spreekt, ze vinden het al leuk als je het probeert (tenminste dat is mijn ervaring).
|
a)marokko - Ik mag die mensen totaal niet
b)spanje - nooit geweest c)frankrijk - Ik heb een hekel aan fransen d)turkije - Is hetzelfde als marokko dus wat is het beste land? Nederlands natuurlijk, het perfecte land. Verder is America ook wel ideaal :) |
Citaat:
|
Spanje - deze zomer geweest (Barcelona) helemaal TOP!
Frankrijk - geweest toen ik 12 ofzo was, was niet echt veel aan Turkije - geweest toen ik 14 was, was wel oke, maar mij veeeel te warm! |
Van die 4 Frankrijk. In Turkije en Marrokko ben ik nog nooit geweest, maar die landen trekken me minder. Frankrijk is gewoon wel mooi.
|
Dan Turkije.
|
Waarom maar 4 keuzes? :confused:
Ik ben in 3 van de 4 landen niet geweest, hoe kun je dan kiezen??? Ik denk dat er weinig mensen in die 4 landen zijn geweest... |
Als ik jou was......... dan zou ik het helemaal anders doen... -> Groot-Britannië (y)
|
Van deze 4 kies ik Spanje
|
UK natuurlijk (y) .
|
Citaat:
|
ik ben alleen in frankrijk geweest van die 4 landen.
|
een ander land
|
:)
|
oe oe oe .. die weet ik..
België.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Nederland
Zwitserland Israel Duitsland Niet in een bepaalde volgorde. |
Citaat:
|
Ierland en Schotland
en Noorwegen |
ach, alles behalve: Irak ,Afghanistan ,Jemen ,Saudi Arabie,Koeweit,Colombia,Iran,Thailand en Belgie ,is best te doen eigenlijk...
|
Citaat:
Van de vier landen ben ik alleen in Spanje geweest en het was wel ok... |
The United States of America
|
Ben alleen in Turkije gweest, Frankrijk trekt me niet zo, Marokko lijkt me ook mooi en Spanje ook wel. Maar ik ga dus voor Turkije. Waarom? Mooi (die andere landen vast ook :)), ontzettend aardige mensen, goedkoop, lekker weer, mooie cultuur.. etc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tsjechie, Polen
Scandinavie :) Gemoedelijk volk allemaal... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |