![]() |
Na 7 maanden
We zouden volgende week 8 maanden wat hebben :( gisteravond heeft mijn vriend het uitgemaakt... we waren allebei uit en ik vroeg aan iemand die voor mij stond of die een pina colada voor mij kon bestellen en ik gaf die jongen 3 kusjes (als begroeting dat doen we bij iedereen) En mijn vriend dacht dat ik die jongen op de mond had gezoent :confused: toen begon hij tegen mij te flippen dat ik op kon rotten, en tegen die jongen begon hij ook te flippen zo erg dat de uitsmijter erbij moest komen....
Ik voel me echt zoo klote :( |
Heej,
dat is inderdaad heel klote.. maar als hij het alleen daardoor al uitmaakt.. ik bedoel.. praat het uit.. bel sms of mail hem gewoon en zeg dat hij het fout had.. en hij als die zo agressief is.. dan betekent het wel dat ie van je houdt.. anders doet ie dat niet zomaar.. meer iets van berscherming.. sterkte :) |
Hmmm dat je iemand dan 3 kusjes geeft vind ik persoonlijk een beetje stom. Verder kon je het drankje ook zelf bestellen of je vriendje!! Dat je vriendje dan zo tekeer gaat vind ik ook stom. Zeker omdat het maar 3 kusjes waren en geen tongzoen en als je al bijna 8 maanden hebt geen recht om zo uit te vallen denk ik.
Praat erover zeg dat het maar 3 kusjes waren |
3 kusjes vink een beetje weinig voor een drankje
(y) FOOIJDONK (y) ps. lief zijnn |
3 kusjes, zijn in mijn opzicht, toch een vrij vriendschappelijk gebaar. Maar als je vriend heeft gezien/ denkt dat jij die jongen op zijn mond kuste dan begrijp ik wel waarom hij zo is gaan flippen. Maar natuurlijk is hier geen sprake van en het enige wat dus zou helpen is gewoon tegen hem zeggen dat het slechts 3 kusjes op de wang waren! KOm op, jullie hebben 7 maanden, dat ga je toch niet verpesten door zo iets lulligs. Tis ook gewoon zwaar kut voor jou en ik vind niet dat hij voor zo iets stoms én jou dit aan kan doen én die 7 maanden kan weggooien. Succes en sterkte! :)
Trouwens heb je hem na het uitgaan alweer gesproken? Misschien was hij lichtelijk aangeschoten ofzo en heeft hij sochtens wel begrepen dat hij dom bezig is geweest? |
nou dat ze geen drie kusjes had mogen geven vind ik onzin,vooral als ze al zegt: dat doen we altijd als we iemand begroeten... (als ze dat normaal nooit doen kan ik me nog een beetje indenken dat ie t nie leuk vind)
maar als ie t daarom al uitmaakt.. tis heel klote maar dan is ie t denk ik nie waard.. en btw kan die jongen nie zeggen dat je hem nie op de mond hebt gezoend?? of iemand anders die t gezien had??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
kijk als mijn vriend een meisje begroet als we uitgaan, dan is het vaak ook 3 kusjes.
ik maak het niet uit maar ik laat wel merken dat ik het niet leuk vindt. het is natuurlijk niet leuk als er een meisje langskomt die denkt van: ff vriendschappelijk zoenen. ik snap de reactie van je vriend wel (ok in zekere mate) maar je hebt hem toch niet vol op de mond gezoend? als je dat gewoon zegt dan is er niks aan de hand |
kwil wel n vervolg op je post zien:)
hoe is het afgelopen? |
Je zult wel niet te vertrouwen zijn, anders had hij niet zo overdreven gereageert.
|
Ik weet niet hoe jullie relatie verder was maar het lijkt me een zeer jaloerse jongen.
Je houd vast nog erg van hem maar zo iemand verdien je niet, Het lijkt me dat je, wie dan ook, wel een paar kussen mag geven, mits vriendschappelijk. Als dit niet kan, ben je beter af zonder hem want je kan moeilijk de rest van 'jullie leven' op je tenen blijven lopen. |
Jah hij was ook altijd erg snel jaloers.. hij heeft me net opgebelt om te zeggen dat het uit is definitief. :( hij heeft er geen zin meer in. Daarna kwam ik op msn en heeft hij me helemaal uitgescholden voor hoer en slet...en dat na 7 maanden :( :( :( Ik voel me echt enorm klote en ik hou gewoon nog ontzettend van hem.
|
Citaat:
Zo komt t op mij over iig... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |