![]() |
vraagje
als je wiet rookt hé, blijf je nou echt van die ''rode ogen'' houden zoals iedereen zegt?
en hebben jullie tips om ut te verbergen voor paps en mams?? dankjuh voor jullie antwoord :) |
Soms wel, soms niet, en na verloop van tijd gaat het over.
|
zeehond hier :)
Veel sinasappelsap drinken/vitamine c. Daar gaat het (bij mij) het snelste van over :D |
in het begin dat ik blowde gebruikte ik soms oogdruppels die je bij de apotheker kunt halen. in elk oog een druppeltje en je ogen zijn weer wit. het helpt maar ik heb dat niet lang gedaan. 'k vind het nogal lastig om te doen.
|
Hmmz rooie ogen krijg je inderdaad wel,of je moet hasj roken volgensmij worden je ogen er minder rood van.
Verbergen voor paps en mams? petje dragen en beetje laag kijken. dat ze je ogen niet echt zien. |
Gewoon als je de heuskamer loopt, uitgebreid in je ogen gaan lopen wrijven, dan is het niet zo raar dat je rode ogen hebt :)
|
me ma ziet nooit iets aan me ogen, met geen enkele drugs. waarschijnlijk kijkt ze me gewoon nooit in de ogen aan.
ze ziet het ecter wel als ik knalrode lippen heb (altijd van bier, bier, bier) |
oogdruppels voor de hooikoorts :D, en nog door de dokter voorgeschreven ook nog (y)
|
ach joh, je ouders gaan niet zo in je ogen staren, gedraag je gewoon normaal en zeg dat je ogen een beetje irriteren als ze er om vragen, maar die kans is vrij klein
|
Citaat:
|
Citaat:
|
krijg ook nooit rode ogen (met uitzondering) en ga als ik stoned ben gewoon meteen naar boven
|
'k Heb het nog niet eens gehad, hoewel mijn pupillen wel wijder worden, wat logisch is. :o
Loos: blowen voor de spiegel en kijken hoe wijd die krengen kunnen worden :D |
oowkee dan !! thnx voor jullie repsonse :D:D
marruhh hoelang houd je ze eigenlijk..?? die rooie ogen ;) haha stel dat je nou zaterdag avond fozow een weitje rookt en dan de olgende dag gezellie met je paps en mams aan ut ontbijt zit, whahah kzie ut al voor me :P |
huh? nee joh, na een paar uur ist wel weer weg hoor (zo goed als).
|
Citaat:
|
eigenlijk nooit zo'n last van maar ehm sja geen id ook wat je eraan zou kunnen doen
hehe |
Veel sigaretten roken. Wiet verwijd je bloedvaten waardoor ze vlak onder het oppervlak bij je oog komen waardoor je "rode ogen" krijgt. Dus als je veel tabak in de joint gooit ( omdat tabak eht juist weer vernauwd ) of daarna nog wat sigaretjes rookt is ut wel over.
|
Citaat:
|
ik heb atijd rode oogleden :rolleyes: i.p.v. rode ogen --> die zijn na paar uur wel verdwenen
|
hm volgens mij zie je het bij mij niet.
heb er althans nooit wat van gehoord van het mama-front |
Nicotine is echt het antwoord erop. Heel simpel. Punt uit.
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
Citaat:
grapje.http://www.smilies.nl/winknudge.gif |
of je rookt gewoon geen wiet. :nono:
|
Citaat:
|
:d
|
he waar is murphy?
|
Citaat:
|
JeuJ, eigen account ;)
Mijn ma zag het ook nooit aan mijn ogen, dacht ik in het begin, maar later MOET ze het wel gezien hebben. Fokking elke zondag pupillen zo groot als me iris en gewoon GROTE ogen. Maar ze heeft het er (bijna) nooit over gehad... Misschien ontkende ze het voor zichzelf ofzo.... |
Leef niet in de waan dat ze het niet door hebben, want ouders - en met name die verschrikkelijke moeders - zien het ALTIJD.
Soms wel soms niet. Mochten ze t merken (maar die van mij zeker niet, mijn moeder heeft ooit mijn armen onderzocht toen ik een keertje wat vrolijker was dan anders :rolleyes: ), heb ik gewoon last van mn lenzen. Vaak genoeg.
|
toen mijn ouders wisten dat ik drugs gebruikte zeiden ze dat ze het wel gedacht hadden (geld verdween, nooit thuis, bijna geen contact met ze,...) maar het niet geloofden dat hun zoon aan de drugs zat. ze wisten er ook niet veel van maar dat is nu wel veranderd. :D
|
Citaat:
|
moeders weten ALLES!
|
pff ik irriteer me soms mateloos aan dit soort kreten... :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij mij is t best goed te zien, bloeddoorlopen oogjes, maar gewoon niet naar huis gaan als je nog niet helemaal nuchter ben, zorg gewoon dat je bij vrienden kan blijven ofzo
|
hm, nou zat ik toch best vaak onwijs stoned aan tafel, en ze keken er toch van op toen ik zei dat ik "wel eens" een blowtje rookte.
terwijl ik het toch nooit echt verborgen had.. behalve de laatste tijd want ze maken zich er zorgen over geloof iken eigenlijk ben ik voor bepaalde tijd gestopt, maar ja he... maar, ik zie ze toch bijna nooit enzo, verder, kzit altijd op mn kamer en kom naar boven om te eten en dat was het wel. dus zo goed weten ze niet waar ik me mee bezig houd enzo.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |