![]() |
Loop jij ook altijd saampjes met je geliefde in dezelfde outfit?
Heette dat niet uniseks? :rolleyes:
Ik zag net twee mensen aankomen fietsen, beide in hetzelfde trainingspak. Behoorlijk zielig, of ligt dat aan mij..? ;) |
Misschien van dezelfde sportclub :confused:
|
Nee, alsjublieft zeg :eek:
|
ik en me ex doen het vaak perongeluk
en ik + beste vriend ook. Heeft de 1 een rood/zwarte rok met zwarte shirtje aan , komt de ander in een zwarte broek met rood/zwart t-shirt ofzo. schiet niet op natuurlijk |
Citaat:
|
Arg! Ik krijg er persoonlijk ernstige braakneigingen van, maar ja, ieder zijn ding zou ik zeggen.
|
:eek: je moet doen wat je niet laten kan he?
|
Lifestyle hoewel ik me afvraag of ie daar openblijft.
|
Ja.. zon mensen zie ik ook wel eens.. kvinnut niet uitzien..
|
Citaat:
|
jaah das koel :D dan ziet iedereen dat je bijmekaar hoort :)
Ik en Sjant gaan dat zowiesow als we wat ouderder zijn altijd doen :p |
Nee nooit, maar ik zie wel vaak twee van die 50-plussers fietsen, op dezelfde fiets (een herenmodel en een dames-).
Zovan: nou greet, we moeten iets aan onze conditie doen ,dat is goed op onze leeftijd. Laten we allebei een fiets kopen en dan korte stedentripjes maken. |
khad 2 de zelfde broeken als mij ex :)
|
Nee, en mensen die dat wel doen zien er IMHO niet uit.. van die matching trainingspakken, regenjassen en natuurlijk niet te vergeten: de fiets... gadverdamme
|
Citaat:
|
hoe bijzonder fout..
(zie laatste conference youp van 't hek ;)) |
Citaat:
oudere mensen moeten ook altijd fietsen.. :rolleyes: |
zelfde soort kleren wel, das alles..
|
nou nee...dat vind ik echt zo iets afschuwelijks..kzie dat altijd bij die bejaarde stelletjes, hetzelfde joggingspak (je weet wel zon mooie "sjonnie" uitvoering)
ik heb wel shitrtjes van dezelfde band bijv. maar ook al lijken die niet precies op mekaar (alleen dezelfde bandnaam erop, ander plaatjes ofzo) die doe ik ook liever niet tegelijk aan... |
Nee, ik loop niet in dezelfde outfit, want we hebben niet dezelfde kleding.
We lenen wel af en toe wat van elkaar, maar dan kunnen we nog niet hetzelfde aanhebben :) |
Dat vinnik egt geen gezicht....:rolleyes:
|
jaah vooral getrouwde stellen van 50 die hebben dan allebei dezelfde fiets 1tje in mannenuitvoering en 1tje in vrouwenuitvoering WHAAH VERSCHRIKKELIJK en dan hebben ze ook nog eens het zelfde regenpak aan ieghh.
|
Hmm..nee ik hoef niet in dezelfde kleertjes te lopen als mijn vriendje,maar als je gewoon van dezelfde kleding houd..wat boeit het dan als je een keer dezelfde broek of shirt aantrekt,gewoon dezelfde kleding aantrekken omdat het leuk is er hetzelfde uit te zien,vind ik een beetje vreemd..maarja als andere mensen dat leuk vinden moeten ze dat gewoon doen offcourze.
|
Neej.
Ik 'leen' zijn kleren alleen:D |
Citaat:
[nutteloze post sorry] |
Citaat:
|
kep geen geliefde, iemand toevallig die in hetzelfde "outfit" als mij wil lopen?:p
Kvind het er altijd wel raar uitzien... moet je wel zeker 25 jaar voor getrouwd zijn wil je zo wanhopig zijn :D |
Citaat:
|
Nou nee eigenlijk nooit gelukkig.
|
nee we lenen wel elkaars kleding. nee ik draag geen vrouwenkleding, unisex heet dat :p
makkelijk als je allebei baggy shit draagt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
dat vind ik stom
|
Citaat:
|
khad nieuwe broek gekocht...
kwam ik later op school, zag ik dat me ex bijna zelfde broek had gekocht... fijn... :| |
*herinnert 2 broers van de basisschool die altijd dezelfde jassen, broeken, truien en schoenen droegen... :eek:*
no thanks :p |
Ja schijnt een nieuwe trend te zijn (las het in de Fancy :D). Ik vind het niet zo'n succes geloof ik.
|
Die mensen zijn gewoon trots op het feit dat ze bij elkaar horen, of misschien gingen ze voor de groepskorting :D
|
Heerlijk om zo'n XXL capuchontrui van je liefje aan te hebben :) Maar tegelijk in hetzelfde lopen, nehhhhh dat zie ik niet echt voor me.
|
zelfde kleren is (een beetje) triest...zelfde fiesten vind ik niet zo erg raar..
je staat in de fietsenhandel..je wil allebei een nieuwe fiets...waarom dan als vrouw/man een ander merk/model fiets uitzoeken dan je partner...zie er het nut niet van in .. maarjha dat brengt inderdaad wel met zich mee dat je dan hetzelfde model fiets heb...boeie ? |
Citaat:
Neej dat heb ik nou nog nooit gedaan :D Alleen 1 keer had mijn vriendje een bepaalde polo aan en ik exact dezelfde maar dan damesmodel, dat was echt te kneuzig :D Toen heb ik er maar een trui overheen gedaan :D |
iieuw nee haha :) we hebben zowieso best andere smaak maar goed..
haha je ziet heel vaak van die echtparen en die hebben dan dezelfde fiets :> haha naja boeiendd :) |
ik ben altijd met mn vriendin samen in adams kostuum(en eva's natuurlijk) aan t fietsen
|
[se saiz]
tot meest droge topic van het jaar gebombardeerd [/se saiz] :D |
Ik moet er niet aan denken maar op een feest (met een bepaalde thema ofzo )vind ik het wel kewl :)
|
haha nee ik moet er niet aan denken, dat ik later in dezelfde kleding loop als mijn man enzo.. en dan ook op allebei dezelfde batavus fiets enzo.. :D :confused: haha nee liever niet..
Je bent allebei een individu en uniek mens en dan moet je niet allebei zo het zelfde gaan dragen omdat je toevallig vriendje en vriendinnetje bent.. IMO.. Kijk soms kan zoiets natuurlijk toeval zijn, voorbeel allebei een tshirt van dezelfde band ofzo, maar niet helemaal zelfde outfitje enzo.. *brrRRR* dan lijk je gelijk alweer zo quasygelukkig stelletje enzo.. :confused: |
Ik vind dat er een beetje verschil moet zijn tussen mij en mijn liefde.
|
nee, we dragen wel allebei zelfde soort kleren, ik leen altijd truien enzo van hem maar verder niet :) hihihi
|
:eek: nee gelukkig,of 'k zou der zo bijlopen als een landloper...En omgekeerd: ik draag nogal veel rokjes dus 'k betwijfel dat ie dat wil aantrekken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |