![]() |
om er iets aan toe te voegen?
Met mijn ex heb ik wel eens gesext met ijs en met mijn huidige vriend hebben we een keer slagroom gebruikt (alleen werd ik toen een beetje misselijk).
Heb jij wel eens iets gebruikt om de sex nog spannender te maken? En nog ideetjes voor mij? Alvast bedankt. Liefs, Suzanne |
Citaat:
chocoladesaus is ook errug geil :o kortom: alles wat vloeibaar is en eetbaar is geil :o |
Een 3 meter lange dildo is altijd leuk.
|
Citaat:
Ik heb nog nooit eten gebruikt, wel touw. *roar* |
Citaat:
|
Hmmm, pindakaas krijg je wel een beetje een droge bek van he,...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook wel vaak chocoladesaus gebruikt...en eens denken..jah slagroom ook..wat ik ook wel geil vindt..is als je tijdens de sex elkaar een beetje nat maakt met water... :) ..
en elkaar met massageolie insmeren is ook heel stimulerend :o .. |
Handboeien (y) :D
|
handboeien
chocoladesaus/chocoladeslagroom slagroom aardbeien ijsklontjes massageolie |
Massage-olie. En dan vooral op de borst gesmeerd. Kun je lekker over elkaar heen glibberen :)
|
Wat betreft vloeibaarheden hebben we niet meer uitgeprobeerd dan glijmiddel (en dat moet je niet opeten, bah vies) en water (en dat is nou ook niet echt bijzonder :))
|
Citaat:
ik ken een jongen die in de moulin rouge (stripclub) een banaan uit zo'n stripper d'r vagina heeft gegeten, maar als je dat te kinky vindt snap ik dat best ;) :p en als we het niet over eetbare dingen hebben, komen er nog... * massage olie * van die houten massage dingen * handboeien * veertjes * sjaaltjes * dildo's / vibo's * tepelklemmen * haarborstel ...bij. |
Citaat:
Uhm, handboeien doen we niet aan, wel soms de armen omhoog houden...Maar ik bedoelde eigenlijk wel alleen eet/drinkbare dingen die je erbij kan gebruiken... |
Citaat:
"ehhh, sorry meneer. Maar de grootste maat die we kunnen leveren is 80 centimeter" |
Citaat:
...en ik was de eetbare bodypaint vergeten! is wel grappig, elkaar eerst onderschilderen en dan aflikken..eigenlijk hetzelfde als chocoladesaus en slagroom dus. |
Perzik yogurt en ranja en aardbeien jummie
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |