![]() |
welke drugs wil jij eigenlijk best een keer proberen
maar durf je toch niet te nemen ?
voor mij gaat heroine, en DMT op... voor lsd ben ik ook best wel angstig :) pure nieuwsgierigheid, maar iets houd me toch tegen :) |
lsd
|
ketamine
|
ghb
|
geen
|
Heroine, LSD, GHB.
|
mescaline wou ik altijd al eens proberen maar het is er nooit van gekomen en nu ben ik het ook niet meer van plan sinds m'n laatste LSD bad trip.
soms heb ik nog wel eens zin om eens goed te trippen op LSD maar ik ga het toch niet doen. ik durf niet goed meer. geen tripmiddelen meer voor mij behalve paddo's. |
kwil n keertje paddos proberen...lijkt me wazig :D
|
LSD, XTC, mescaline, ketamine, heroine, cocaine, datura en DMT.
(let wel, ik zal enkele van deze middelen niet of pas op latere leeftijd (lees, pensioengerechtigd) proberen. Met vriendelijke groeten, Henk Mul. |
dmt, mescaline, salvia, lsd, coke, en mdma.
voor lsd ben ik eigenlijk wel bang.. voor badtrip enzo. mdma ga ik zowiezo nog wel doen. coke is een vriend van me verslaafd aan dus dat is wel ff een reden om het niet te doen. hetzelfde geld voor lsd.. dmt lijkt me geweldige ervaring, maar wil ik mee wachten tot ik ouder ben.. ik vind dat je voor sommige drugs gewoon wat ouder moet zijn dan 17.. |
K ben heel nieuwsgierig naar LSD maar k durf echt niet. :o
|
Opium... :evil:
|
mjuh ik denk coke :) (y)
|
Ik heb geprobeerd wat ik wou proberen.
Blijft alleen over wat ik zou willen weten maar nooit zal nemen tenzij ik op sterven lig ofzo :D Opium en coke. |
ik denk dat ik moet kiezen voor ether :D Lijkt me supervet, maar kweetniet, nooit aan toe gekomen zeg maar :)
shinning :nono: ;) :p |
idd ether en LSD...
Speed/coke/xtc enzo wil ik nog wel proberen, maar niet echt bang voor ofzo...kdenk dat ik volgende week voor ut eerst xtc neem oooeeee spannund :p :D |
Citaat:
:evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
schaam je je nou elke keer shining? want die smilie betekent schaamte....
|
Citaat:
|
ff aanpassen dan hoor :D
kvin het eerder een pijpsmilie maar goed, da´s mijn mening :evil:
dit is een schaamsmilie :bloos: |
ghehe shining je hoort het...pijpslet :p
|
Citaat:
:bloos: dis duidelijk een lief bloossmileytj ;) |
Citaat:
:o ( dit hierboven was dus sarcasme shinning en omajunk) |
Citaat:
|
ze allemaal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paddos en xtc maar ik ben er wel bang voor.
|
paddo's ga ik over een tijd denkik wel doen....
LSD lijkt me egt wreed maar vind ik gewoon te gevaarlijk... En cocaine ga ik volgend jaar waarschijnlijk een keer uitproberen(weet niet of ik het hier moet vragen maar heeft nog iemand tips of dingen die ik juist egt niet moet doen bij de 1e keer coke....) |
ik heb eigenlijk alles op heroïne na geprobeerd,maar toen ik 1 keer paddo's op heb werd ineens op gebeld met een ernstige boodschap dus moest weer normaal zien te worden en heb dus suikerwater op en dan word bijna alles weer normaal, dus heb het echte effect van paddo's niet kunnen beleven en das jammer dus dat wil ik zeker nog wel eens doen!
xxx |
Citaat:
|
ik denk dat ik definitief gestopt ben met blowen. ik zeg niet dat ik nooit meer speed zal gebruiken maar dat wil ik dan toch beperken tot 1 of 2 keer per jaar. pillen hebben me nooit zo getrokken en lsd, daar vind ik mezelf niet stabiel genoeg voor.
coke is geen optie. eigenlijk zal ik in de toekomst alleen nog maar een keertje paddo's gaan eten... *moment van bezinning* |
De zwaardere zoals, cocaine, heroine, LSD etc.
Wat ik nog wel ga proberen ooit is : Paddo's etc. |
Ik wil eigenlijk alles ooit nog wel eens proberen. Maar wel op z'n tijd.
|
opium , absinth ,
|
Citaat:
Misschien moet je t toch ns nemen. Als je niet al te veel neemt is t niet zo zwaar, en voor hoeverre t zwaar is, ben je er toch weer na 10 uur vanaf. Tis geen drug waar je snel in blijft hangen ofzo, en op de een of andere manier heb ik t id dat hoe slecht de trip ook is, t uiteindelijk voor een goede afloop is. Maarja, misschien kun je er beter wat meer info over zoeken, ik kan natuurlijk nix verzekeren. |
kep een keer ghb op maar dat was niet vrijwillig en had er heel veel bij gedronken.. maar zou het best een keer zelf willen proberen (vriend is het er niet mee eens dus het zal wel nooit gebeuren mar jah)
|
Citaat:
Het enige is dat als je het heeel veel drinkt het effect op je hersenen heeft... |
ik wil nog redelijk wat proberen. maar nu nog niet, daar vind ik mezelf nog wel te jong voor. paddo's binnenkort, als het goed is. maar voor de rest wacht ik er nog wel 'n tijdje mee.
|
Citaat:
|
LSD, paddo's .. lekker mind expanding, maar bang voor een badtrip oid.
|
Citaat:
Maar voor mij geen XTC en al die troep meer. |
ik was voor me 1e lsd trip ook volop bang voor een bad trip. Maar uiteindelijk was het toch een spontane aktie geworden en alles was goed gegaan, heeeeeel goed zelfs!
|
lsd lijkt me wel heel vet, maar ja kan t tog nerges krijgen en als ik t heb weet niet of ik t wle durf te gebruiken
|
zoveel mogenlijk..
|
Paddo's wil ik nog wel eens proberen, maar dat lijkt me toch best eng, ik ben niet echt bang voor een bad trip ofzo, dat lijkt me wel goedkomen, maar ik weet niet in hoeverre ik mezelf tijdens zo'n trip nog in de hand kan houden, hetzelfde geldt voor salvia, maar laat ik daar toch in ieder geval mee wachten tot ik een keer gepaddo'd heb. Lachgas wil ik ook nog wel eens proberen, dat lijkt me gewoon leuk.
Snuiven trekt me niet zo en ik weet ook niet of ik het ooit zal doen, maar in dat geval zou ik sowieso pure mdma-poeder nog eens willen proberen. |
lsd lijkt me enorme intresante ervaring
verder niet echt behoefte aan nieuwe dingen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |