![]() |
vlinder
Ik zit vast
kan geen kant op,ik ben bedrogen. Niet de lusten alleen de last. Als een vlinder aan een speld. Ach voor jou was ik maar een vlinder, waarom heb je het nooit verteld? http://www.nmr.nl/jaarBA.jpg |
Opzich wel creatief:)(combi vlinder aan speld en plaatje)>wat had je eerder? plaatje, of gedicht?.
Verder doet het mij niet veel, het is zo kort, weinig uitwerking, jammer. |
Het beeld is erg goed gevonden, maar metrisch loopt het nog net niet helemaal lekker. Ook zit er wat weinig beeldspraak in, maar als je er nog ietwat aan schaaft kan het een hele mooie worden. (y)
|
ik vind idd het idee erg leuk, maar de uitwerking iets minder. de foto is mooi, een goede toevoeging! kleine suggestie: ik zou de leestekens iets anders gebruiken en sommige woorden weglaten:
Ik zit vast kan geen kant op ben bedrogen Niet de lusten, alleen de last Als een vlinder aan een speld Ach voor jou was ik maar een vlinder, waarom heb je het nooit verteld? Ik stoor me denkik het meest aan de 4e/5e regel: de herhaling van vlinder in die twee zinnen maakt het minder mooi vindik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit vast
kan geen kant op ben bedrogen Niet de lusten, alleen de last Als een vlinder aan een speld Ach voor jou was ik maar een RUPSJE, waarom heb je het nooit verteld? zo kan het ook rupsje ipv vlinder dan hebk iig niet 2x vlinder :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31. |