![]() |
eerste keer blowen
Hey,
ik heb voor het eerst geblowd week geleden........had nog nooit ook sigaretten gerookt en de 2e keer blowen kon ik wel goed inhaleren,nu vraag ik me af wat " slechter " is ... Elke dag veel roken of af en toe ( 1x in de week ofzo ) blowen ??? :evil: en wat waren jullie ervaringen de eerste keer toen jullie gingen blowen, met wie waren jullie hoe kwamen jullie aan het wiet en wie kwam met het idee eens te gaan blowen? Boel vragen, ben beetje nieuwsgierig.. :bloos: |
elke dag veel roken is slechter
|
er zijn onderzoeken die het omgekeerde beweren. Weed is kankerverwekkender dan tabak, maar ja, met mate.
|
mjuh, elke dag roken is volges mij slechter.
ik kocht/koop me wiet in de coffeshop :rolleyes: en het was m'n eigen idee om es te gaan blowen. hebbut erg relax ervaren....beetje lacherig. |
boeie, alles is slecht het 1 wat meer als het ander, maar jij leeft echt niet ineens 10 jaar minder zoals ze altijd proberen te beweren :rolleyes:
|
Citaat:
|
brood is ook kankerverwekkend he :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff, neemt nog niet weg dat er in die joints meer schadelijke stoffen zitten (y)
|
En als je nou eens een waterpijp koopt met een filter die alle schadelijke stoffen zoals teer filtert en alle werkende stoffen doorlaat??
|
1 joint is gelijk aan 3 cigaretten. Als je ook tabak gebruikt voor je joint is het gelijk aan 7 cigaretten.
Het is dus minder schadelijk voor je longen en je word er niet verslaafd aan, mits gebruik met mate. |
Ik blowde voor het eerst de afgelopen zomervakantie, toen mijn ouders wegwaren.
Een vriendin van mij had wiet mee, en dat gooiden we in een pannenkoek (spacepannekoek ;) )... dat was op zich wel chill, en dus besloot ik ook maar eens te proberen te blowen. Hoestend moest een pak icetea eraan geloven. Een week later nog een keer gedaan, waarna ik weer moest hoesten. Maar toen ging ik in de vakantie vrijwel elke dag blowen (en dan een stuk of 4 per dag). En daar begon ik vrij snel aan te wennen. Ik had btw nog nooit een trekje genomen van een normale sigaret (nu nog steeds niet) Tegenwoordig koop ik geen wiet meer, mede omdat ik later sportman/leraar wil worden. Maar als ik er eentje in mijn handen gestopt krijg door vriend/vriendin kan ik natuurlijk moeilijk weigeren... |
Citaat:
|
Eerste keer blowen was met m'n broer, ik was nieuwsgierig aan het doen en toen stelde hij voor om een joint te gaan roken. ik had nog nooit gerookt dus ik kon die rook absoluut niet verdragen. maar de 2e keer ging beter en toen vond ik het gelijk geweldig.
|
Citaat:
ik wilde het zelf al een tijdje dus zodoende.. we hadden het gehaald bij een dealer aangezien onze sjop pas om 4 uur opengaat (n) :| het was op me laatste lesdag en het was de leukste laatste lesdag ooit! khad een dikke lachkick gehad etc... ja.. misschien achteraf gezien TE leuk... |
ik kan me de eerste keer blowen niet meer herinneren, maar volgus mij was dat op een festival. voelde me zeer relaxed en werd erg lacherig.
gewoon met vrienden en bekende van school was dat toen. in het begin blowen ging het zowiezo altijd goed, ik kon blowen wat ik wilde, maar nu mot ik meer oppassen... en ja 1 joint staat gelijk aan 4 sigaretten ongeveer, zoals ik al eerder zei. |
Eerste keer ehm op een schoolfeest in de wc (2e of 3e klas ofzo?)
en ik merkte er niks van, viel alleen steeds flauw :S Nog nooit ziek geworden trouwens. |
Citaat:
Ach en die nummers zouden zo fout kunnen zijn hoor. Ik zie er zo veel langs komen maar deze kwamen uit een artikel van yahoo.fr die ik vertaald had. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22. |