![]() |
Therapy?
Hee jongens..Weet iemand hier waar de band therapy? vandaan komt? welk land?
Ik ga 22 oktober naar hun concert.. wie nog meer? thx X |
engeland dacht ik. of ierland. of daar ergens. the UK :P
|
noord ierland volgens mij
waar spelen ze eigenlijk? |
|
Noord-Ierland, 100% zeker.
Ik ken niemand die mee wil naar het concert :( |
Citaat:
|
Citaat:
Wednesday, October 22nd De Oosterpoort - Groningen, The Netherlands Thursday, October 23rd De Bosuil - Weert, The Netherlands Friday, October 24th Tivoli - Utrecht, The Netherlands Saturday, October 25th Podium - Hardenberg, The Netherlands Sunday, October 26th 013 - Tilburg, The Netherlands Monday, October 27th Paard Van Troje - The Hague, The Netherlands Tuesday, October 28th Paradiso - Amsterdam, The Netherlands |
Citaat:
paradiso ga ik zeker heen |
Citaat:
Thursday, October 23rd De Bosuil - Weert, The Netherlands Friday, October 24th Tivoli - Utrecht, The Netherlands Saturday, October 25th Podium - Hardenberg, The Netherlands Sunday, October 26th 013 - Tilburg, The Netherlands Monday, October 27th Paard Van Troje - The Hague, The Netherlands Tuesday, October 28th Paradiso - Amsterdam, The Netherlands van de site |
ik heb tilburg in mn agenda staan meer uit jeugdsentiment omdat dat een van de eerste bandjes is die ik ooit heb gezien en vond het live toen wel gaaf...
|
Ik vind ze ruk, dus ze komen in ieder geval niet uit Zweden.
Geven trouwens veel optredens in Nederland. Leuk van ze. (y) |
Zijn heel goed live, maar ik vind 1 keer zien denk ik genoeg voor nu.
|
Citaat:
|
Troublegum vind ik nog steeds de beste CD van ze
|
Ik luister nu naar "Diane" :) (y)
|
up:)
|
goede band.
ik vind troublegum wel het beste, maar je moet 'suicide pact' zeker niet onderschatten. De cd waarmee ze commercieel zelfmoord pleegden, maar wel heel gedurfde nummers erop zetten, met als hoogtepunt, het indringende, in een bos opgenomen met een laveloze Andy : 'God kicks with both feet' |
Citaat:
|
Top band, zie avatar :) Ben naar een optreden van hun geweest toen ze in me woonplaats waren, vind ze erg goed live. Speelden toen ook me favoriete nummer, Opal Mantra. Zou ze graag wel weer eens live willen zien aangezien het zeker voor herhaling vatbaar is. Troublegum is nog steeds me favoriete album maar zijn eigenlijk allemaal stuk voor stuk goed.
|
Ik heb ze vorig jaar (of 2 jaar geleden?) 2x live gezien... tivoli en 013... ik vind het ook zeker een topband... vooral live vond ik het erg goed... heb veel albums van ze... troublegum is voor mij ook het beste album... misschien dat ik dit jaar ook wel weer een keertje ga...
|
hmm Therapy?
veel over gehoord. maar ken de muziek niet echt... wordt ff tijd dat ik wat ga downen ofsow. watvoor muziek is het? |
diane is zo'n heerlijk nummer vooral die tekst (y) misschien wel leuk om daarheen te gaan, eerst even wat meer muziek van ze downloaden.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |