![]() |
ff jullie mening nodig
Kijk bij maatschappij leer wil die ene wijf ons absent melden als we niet ons huiswerk af hebben. Onze school doet heel spastisch als je afwezig bent geweest.
Mag onze lerares dat doen? |
Nee, maar ik zou maar gewoon je huiswerk maken.
|
Citaat:
mensen moeten nu niet komen dat k beter moet plannen blabla want dat doe ik ook |
nopezz, dat kan dus niet.
ermz. ze zou het wel anders kunnen spelen. bij ons is er een regel dat de leraar je tot de les kan wijgeren als je je hwerk niet af hebt (niet dat ze dat ooit doen) waarna ze je dus wel afwezig of verwijderd kunnen opschrijven. ik weet niet welk boek je hebt voor maatschappijleer. mocht dit Delphi zijn (die had ik vorig jaar) dan vind je alle antw. zo op inet. -xxx- |
Zeg tegen de concierge dat je er wel was maar dat je je huiswerk niet af had, als hij vraagt waar je was?
|
Wat een dom mens zeg. Ik zou het even aankaarten bij de conrector of afdelingshoofd. Iemand schrijf je afwezig op als hij er niet is. Huiswerk niet af? Heel stout :nono:, maar je schrijft iemand dan niet als absent op. (n)
|
wat wil dat mens daarmee doen dan?
ik bedoel als de hele klas zegt dat je aanwezig was dan gaat de rector toch niet de lerares geloven. dan moet ze wel zeggen dat diegene gewoon zn huiswerk niet had gemaakt... simpel maar wel gewoon je huiswerk maken hoor 5vwo is misschien "zware shit" maar je doet het voor je diploma hoor en als je het te moeilijk vindt dan had je maar mavo moeten doen :o |
als ze dat doet, kan je net zo goed niet naar de les gaan.. zelfde effect
|
Ze kan je er uit sturen, en dan ben je afwezig
|
Citaat:
|
Euh, gewoon den braven hendrik uithangen en doen alsof je altijd heel keurig bezich bent en hard werkt, dan geloven ze toch dat je het wel afhebt. Zo ben ik heel vwo 5 met 3 aardrijkskunde vragen doorgekomen :D
|
Deden ze bij ons ook, als allerlaatste hoop dat we nog iets gingen doen..
|
Citaat:
|
Citaat:
tuurlijk is het een belangrijk vak het staat namelijk wel heel erg dom als je op je vwo diploma een onvoldoende hebt voor maatschappijleer kortom: wees de sterkere in deze situatie en haal goede cijfers laat dat mens maar lullen en maak je huiswerk gewoon |
Citaat:
Maar inderdaad, als je tijd hebt is het natuurlijk beter om het wel te maken |
Citaat:
|
Bij mij op school is het een regel dat als je als je te laat komt, je huiswerk niet af hebt, je boeken niet mee hebt, er uit gestuurd wordt, kortom bij alles wat niet mag als absent wordt opgeschreven.
Belachelijk, maar je kunt er in mijn geval niets tegen doen. |
Citaat:
En kenjiro, maak gewoon je huiswerk. |
Goh, je hebt je huiswerk niet af. Heej, dan laat ze je er niet in.
Wat ben je dan? Nou dan. |
Jonge Jonge, doe moeilijk, maatschappijleer is nuttig, maar het vereist geen voorbereiding. De meeste vragen kun je toch wel gewoon uit je hoofd beantwoorden. Zeg gewoon tegen die docent dat ie eind op kan rotten (niet dat ik dat zou doen ;) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O ja, ik weet het al weer. Plan-ning. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben nog nooit iemand tegengekomen die plichtbewust alles deed ;) |
Citaat:
Heb voor die fucking toets een 3.9 kregen :( Dat is fucking balen |
Citaat:
Ook bij ons op de uni zie je het, de tweede fase figuurtjes hebben het al met al wat moeilijker. |
Citaat:
|
Citaat:
en aangezien (bij ons dan) maatschappijleer echt t meest kanslose vak ooit is snap ik ook waarom je geen huiswerk hebt gemaakt (wij hebben SERIEUS in 2 jaar ongeveer drie keer ons boek open gehad en nog zijn die SE's te doen) |
:)
Moet je je boeken en tas laten liggen, naar je afdelingsleider gaan.. laat hem naar het klaslokaal gaan.. laat je tas en boeken zien... "Kijk daar zit ik, en hier sta ik absent" :nono: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |