![]() |
Wat is het meest originele cadeau dat je ooit hebt gekregen?
Ik een Bavaria krat met 11 verschillende biersoorten (+een flesje knoflooksaus :confused: )
|
Mjah, een pyiama en een tietmok met een speciaal bierflesje.
|
sok
|
een tandenborstel met mn naam erop :| ding nog nooit gebruikt, vink um te leuk voor :D
|
Citaat:
|
boekje met gedichten
|
Citaat:
|
ik gok dat ik rond mn 6e verjaardag wle een keer een punnik-setje gehad heb
hoe vreselijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
afgelopen weekend...
een groot pak met 8 tandenborstels.... van mn vriend.. omdat ik zo'n uit-je-bek-stink-fobie heb. altijd bang dat ik stink uit mn mond. altijd kauwgum. altijd tandenpoetsen, liefst niet recht in iemands gezicht praten etc. etc. lief he? en hij laat me daarmee ook zien hoe onnozel t is. o het is zo'n poeliewoepsie!! (sorry, heb net dat topic over koosnaampjes gelezen ;) ) |
Citaat:
|
fel gele brutels (gebruik ik nooit maar goed)
|
Citaat:
|
Deurknop.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een verjaardagstopic. ;) :o
Kan er nu even niet opkomen geloof ik. :bloos: |
Een flesje met vocht en een soort van bolletjes die ronddrijven. Ze zinken niet en komen ook niet aan het oppervlak. Ze hangen gewoon. Het smaakt heel ranzig.
|
Met mijn verjaardag kreeg ik van een vriendin een schilderijtje met als afbeelding de soort man waar ik op val, dat ze zelf geschilderd had. Het was zo mooi en knap geschilderd maar vooral gewoon zo'n persoonlijk cadeau. Ik vond het echt geweldig :)
Met Sinterklaas geven ik en 2 vriendinnen meestal iets aan elkaar met een gedicht. Gedichten zijn super om te krijgen (y) |
een zelf gemaakte film
een gedicht een bh, maatje DD (wat mijn maat dus niet is) |
Gheee.
Een doorzichtig doosje met een euro of tien aan 1-cent-muntjes, onder het nom "Je krijgt veel geld van me". Een felroze discobal. Met bijpassende felroze plastuit. :D Een striptease. >:] En. Hm. Nog veel meer, maar om verdachte redenen kan ik me niet precies herinneren wat. :| |
Een opblaaskrokodil denk ik :P
|
een badjas van badstof met mijn naam achterop.
|
Citaat:
|
een lied
|
Ik krijg nooit originele cadeau's. Een handdoek met m'n naam er op, maar dat was niet zo bijzonder.
|
een fles limonade siroop van de dirk v/d broek zodat ik eens mijn eigen drinken meenam op naar school en niet het flesje van een klasgenoot leeg dronk omdat het zo lekker was..
|
een auto-pakket: handschoentjes voor extra grip, zo'n ding om de banden los te schroeven, gevarendriehoek en zo'n vies bontje voor om het stuur.
Ik was toen nog niet eens begonnen met rijlessen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik heb gekregen is niet erg origineel geloof k of ik weet het nu even niet
maar iemand heeft een keer een verkeerslicht gekregen (hij doet t ook nog) en ik heb een keer iemand een bank gegeven |
Citaat:
|
jee, k zou het eigenlijk niet eens weten...
ben wel op mn verjaardag een keer gekroond tot koningin..ook wel origineel toch?! :D |
Een boek ´1000 jaar geschiedenis der Nederlanden´(oid) voor mijn 10e verjaardag van mijn vader :|
|
het meeest leukste is ja dan toch in ene keer een tmf awards kaartje krijgen na veel jaren zeiken ;-) en dan nog wel het kaartje voor 2003 jajaj
|
Citaat:
|
- 'n verrassingsfeestje (ter ere van m'n 16e verjaardag) :cool:
- én 'n ontbijt-op-bed van 'n vriendin die 10 kilometer verder woont, en me om 7 uur sochtends vóór schooltijd op de fiets 'n ontbijtje kwam bezorgen :cool: - én 'n velg van een fietsband, maar daar zit 'n verhaal bij :p (n) |
Citaat:
Haarserum vond ik wel een vreemd cadeau... Verder kan ik me niet veel écht origineels herinneren. |
Badschuim met bijpassende badmuts :confused: (grapje van mijn vrienden...)
|
Ik heb van een vriend voor mijn verjaardag vorig jaar een metalen blok gekregen, die hij helemaal had dichtgelast :D In die metalen blok zat geld. Kon je dus alleen met een ijzerzaag openkrijgen :D
Die jongen heeft altijd van zo'n gekke ideeën. Maakt ook vaak kaarsen met daar dan het geld in, dan mot je hem dus helemaal laten opbranden voor je het geld hebt. :D (y) |
Een soort zelf in elkaar geknutselt sieraden kistje
van mijn beste vriendin... hijs wel mooi valt beetje bij beetje uit elkaar maar maar hij staat op mun kast onder een spotlight :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |