'n klein vlindertje |
21-09-2003 22:04 |
Citaat:
StefanLovertje schreef op 21-09-2003 @ 22:19:
hoi,
ik heb al een week last bij mijn inademing. als je zeg maar diepinademt komt het niet goed door.. het lijkt wel of mijn longen die groot genoeg willen worden.. als ik veel moeite doe, lukt het na 3 of 4 keer wel...
waar zou het aan kunnen liggen? is het smog? mijn moeder zei dat astma patienten er ook last van hebben, van de vele smog..
weet iemand iets om er tegen te doen? of moet ik maar ff langs de dok?
|
Ik heb echt precies hetzelfde als jij (af en toe). Net als wat jij zegt dat als je diep in wilt ademen, iemand dat tegenhoudt, een bepaalde druk van binnen dat je longen idd niet groot genoeg willen worden. Ik ben daar een keertje voor naar de dokter gegaan toen ik dat best vaak had, die heeft toen geluisterd naar mijn longen oa maar kon niets horen. Wel zag/voelde hij aan mijn rug dat daar iets niet helemaal recht zat en dat dat ervoor zorgde dat ik soms die ademing zo had. Hij raadde mij aan om te zwemmen.
Ik heb er lange tijd geen last van gehad, maar nu heb ik het wel weer. Heb het wel erger als ik erg emotioneel ben, dan ben ik soms echt "kortademig", maar zodra ik weer rustig ademhaal dan gaat het wel weer. Ik heb dus geen astma.
Niet dat je erg veel hebt aan mijn verhaaltje, maar ik vond het wel opvallend dat ik precies dezelfde "vage" klacht heb.
|