![]() |
Funeral for a friend
De LP komt er nu eindelijk aan, na een aantal goeie EP's.
Op mirc-efnet-#emocore kan je hem vinden. Hij heet Casually dressed and deep in conversation Ik vind de vocals van de band vooral goed. Lekker lange cleane uithalen, afgewisseld met wat geschreeuw en gewone cleane zang. Niet origineel ofzo (eigenlijk doet elke emoband dat), maar de band doet dit goed, fijne stem. Gitaar ook altijd goed in elkaar. Ik ben niet goed in dit soort dingen uitleggen, heb ook geen verstand van hoe muziek in elkaar zit :bloos: , maar ik vind het gewoon mooi klinken :rolleyes: Meningen over band etc.? http://www.funeralforafriend.com/ |
Ik zal eens wat downloaden.
|
Ik heb wel een aantal mp3s van Funeral for a friend en dat betekent dat ik ze iig wel leuk vind maar een echte duidelijke mening heb ik er nog niet over, ken ook niet zo heel veel.. zal eens die cd downen..
|
ach ja
:| |
:|
|
Citaat:
|
ik heb de four ways to scream your name ep beluisterd.. te emo, denk ik. teveel cleane, boring stukjes enz :|
|
ik heb een paar van die ep's en die nieuwe shizzle wel grappige band maar kan nou net mij 100 % verrassen ofzo
|
klonk wel hard wat ik hoorde
|
funeral for a friend vind ik best een kut band naam
|
sommige nummers vind ik tof, sommige nummers vind ik klote.
ben wel benieuwd naar een lp. |
Citaat:
|
ik ook niet. vette band iig, de betere in dit genre als je het mij vraagt.
welsh. |
Ik heb die EP ook, een vette band, en op mp3.com en in de states in 'da scene' ook behoorlijk aan het doorbreken.
Ze doen ook goede promotie voor die band. Muziek is vet. Band met potentie, laat deze band voor verandering ook maar eens bij elkaar blijven. |
kvind het alleen wel een beetje jammer dat ze zo'n week nummertje voor hun clipje hadden gekozen
|
De ep's ja. maar mensen, die zijn dus al weer oud, je moet nu de LP downen! :nono:
|
Zal wel even iets van d/l ..
|
Carn gaat em ook eens downen
|
Citaat:
|
Ik kende de band een week geleden nog niet..maar aangezien dit de support-act is in de maand November bij alle Iron Maiden concerten (ik ga op 20nov naar Leuven) moest ik toch maar eens ff iets beluisteren.
Ik moet zeggen..een nummer als "Escape artists never die" bevalt me wel..maar er zitten ook nummers tussen :| mja in t algemeen gaat t wel..en wie weet hoe ze live zijn :D |
Citaat:
Vet! |
wtf funeral for a friend en iron maiden??? :eek:
|
:eek:
Dat past niet bij elkaar man. Straks krijgen ze zo'n kutpubliek die ze niet waarderen omdat ze niet heavy metal zijn. :| |
Harr harr emo bashing :P
|
zelfde als toen The Mars Volta uitgejouwd werd bij een concert van de Red Hot Chilli Peppers, stelletje stomme 30-ers die niets anders accepteren dan die populaire shit die ze al kennen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kende ze al ja, is idd een goede band
vind de zang ook heel erg mooi, en ik vind het wel prettig dat er in veel nummers nadruk ligt op de gitaar |
ken wel wat nummers van ze ja... zal de cd eens downloaden als ik tijd heb... nouja ik zet irc wel ff aan
|
Bruce Dickinson was erg te spreken over deze band, daarom neemt Maiden ze ook mee. Een Welshe belofte aldus onze airraid siren.
|
^
geweldige lp |
kvind het wel leuk en ik heb hem alleen soms vind ik het toch iets te (nu-)metal. maarja ik vind het wel prettig om naar te luisteren
|
Trouwens:
Stamping Shanz ofzo zei ik vorige topic: Citaat:
|
Nog een hele goeie band in het rijtje van funeral/a static lullaby/ en dat soort:
Albert React. |
ik zie ze morgen wel in ahoy
|
Citaat:
|
Citaat:
dus ja, officieel is dat de laatste, maar de LP is alweer lange tijd te vinden op mIRC en slsk etc. |
Citaat:
|
F4AF is wel goeie band vind ik:)
|
leuk bandje
|
superrrrrrrrrrrrrrrrr
niet echt hardcore, niet echt emo, gewoon ffaf (y) (y) |
eh, ja...
|
maar is het nou niet een beetje te nu-metal?
|
Citaat:
hoor ik rap hoor ik simpele kutrifjes hoor ik een dj erdoor rammelen nee. |
Citaat:
haha ok, you've got a point there maarja toch vind ik het een beetje te metal-achtig, vindt iemand dat ook? |
Die ep heb ik nu een tijdje.
I am so underground |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |