![]() |
Wat doe jij in een tussenuur?
Ik ga huiswerk maken of forummen
|
Beetje forummen overal, aan school werken, buiten zitten in de zon met klasgenoten/in de kantine zitten met klasgenoten..
|
Ik heb niet veel keuze; 1de klassers worden "beziggehouden'' bij tussenuren :mad:
|
tussenuur? :confused:
|
forummer!
|
heb nu drie (!) tussenuren (en ja, ik moest eerst om 5.45 opstaan en naar school reizen om daarachter te komen, grrr.....) :(
|
in de kantine zitten met klasgenoten
buiten zitten iets gaan drinken buiten school groepswerk afmaken e-mails checken |
Huiswerk maken.
|
Ik zit niet meer op school.
Maar ik ging altijd gewoon in de kroeg zitten of winkelen. Onze school zat midden op de markt dus... :) |
Ligt eraan, meestal heb ik wel wat te doen voor school zelf, dus ga ik huiswerk maken en wat leren.
Als ik daar echt geen zin in heb, pak ik een boek en ga ik lezen. Of ik klets wat... Maar veel tussenuren heb ik niet. |
Ik ga alvast mijn huiswerk maken en dan zo veel mogelijk, hoef ik thuis veel minder te doen of ik ga, zoals nu, een beetje op internet :)
|
Zoals nu, lekker forummen.
|
Ouwehoeren in de kantine, buiten ouwehoeren, ouwehoeren in de collegezaal etc.
Ouwehoeren. Dus. |
Net zo als nu forum en vdr hotmail en soms ff bij anderen rondhangen of stad in (v&d heeft heeerlijke broodjes:D) jummie
|
S&S?
Huiswerk maken, niks doen, kletsen. |
ik heb elke week 5 tussenuren...
Tjah, naar de supermarkt gaan, huiswerk maken, praten met vrienden, niks doen... |
Vooral nix doen, buiten in de zon, naar de shell (y)
|
niks doen, eten :o
|
Ik ging meestal tafelvoetballen.
|
Beetje kletsen of als niemand verder een tussenuur heeft dan duik ik de mediatheek in.. Heb ik meerdere tussenuren dan ga ik soms wel naar huis...
|
Ik heb geen tussenuren.. nouja dan zit ik per se in de studiezaal en moet ik werken. Niet forummen dus
|
huiswerk maken of een beetje praten
|
Vroeger, toen ik ik nog tussenuren had :P Ging ik huiswerk maken, naar de stad, snoep halen bij de Total, in de kantine zitten of me gewoon vervelen :P Beetje rondsjouwen in school ofzo.
|
opdrahten maken of hier rondhangen :o
|
in de mediatheek huiswerk maken (en vooral kletsen)
naar de supermarkt (ook vooral om te kletsen) buiten zitten (ook kletsen) in de hal zitten (en kletsen) soms een so inhalen of een mentorgesprekje |
- bijkletsen met klasgenoten
- aan mn profielwerkstuk werken - huiswerk maken zodat ik al die boeken niet mee hoef te nemen naar huis - buiten zitten in de zon op een bankje - forummen - e-mailen |
-Naar de Burgerking
-Naar de stad (zelden) -Buiten zitten (als het mooi weer is) -Praten met de mensjes uit mijn klas |
Umh als we tijdens een tussenuur (wat niet gepland staat) geen vervanging krijgen dan ga ik of naar huis (als ik het 2e uur vrij krijg spijbel ik het studie uur wel.. dus dan hoef ik pas om 12.50 weer op school te zijn..) maar meestal ga ik dan of computeren of huiswerken of tsja kweet niet :s
|
- kletsen
- koffie drinken - buiten zitten En als het écht een heeeeel lang tussenuur is, dan ga ik wat huiswerk doen ;) |
Citaat:
een uur blijft toch een uur? |
huiswerk, kletsen, meneer jansen lastig vallen
|
-voedsel kopen bij de aldi
-blowen -bruin worden in het gras -slapen op een bankje |
Ik heb een (ja één ja, 1!) tussenuur in de week. Dan maak ik meestal huiswerk. Of ik verveel me.
|
ach ik heb er 14 dus zolang kan ik mezelf niet bezig houden. ik ga, naar buiten, huiswerkmaken, internetten, eten, naar de stad, bier drinken :o gewoon wat praten, en ja eten of drinken kopen bij een supermarkt, roken.
|
meestal neem ik mezelf voor om wat huiswerk te maken, maar dat is er nog nooit van gekomen..
meestal zitten we gwoon btje te kletsen, eten, kletsen, drinken. we kunnen wel computeren bij ons op school, maar dat doe ik eigelijk nooit..teveel moeite..voordat de computer opgestart is ben je alweer een kwartier verder.. ;) |
naar de MC donalds
|
Doelloos ergens hangen/muziek luisteren/naar de stad/naar huis.
|
een beetjuh brabbelen of winkele en NATUURLIJK altijd wat ete :D
|
mini revoluties plannen.
|
Met m'n vrienden XBbox'en.
Als ik alleen zit huiswerk maken (= 1 uurtje in de week, 6 tussenuren xbox'en :P ) |
-Huiswerk maken
-stadten (alleen aar de Oudegracht affietsen :) ) -kletsen (binnen/buiten/aan het singel/ in de kantine) -heeeel soms naar huis |
praten en huiswerk maken
|
Citaat:
|
... of in de mediatheek hangen. wel iets legaals anders wordt ik er weer uitgetrapt. :rolleyes: zeikerd.. (de mediathecaris dan he? :P)
|
vanalles verschild per uur en mensen met wie ik zit
|
Citaat:
ik zit of in de mediatheek, of studieruimte of buiten... |
Ik moet dan een studie-uur maken
waar ik er per module 20 van moet |
Internetten. (y)
Groetjes, Ripper |
Naar buiten, in het zonnetje zitten of in het gras liggen! Maar met slechter weer gewoon in de kantine zitten of internetten. Lekker standaard dus :rolleyes:
|
In de mediatheek zitten computeren, en hopen dat de fokking schermcontrole :mad: niet aan staat
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:14. |