![]() |
msn op school
hallo mensen
ik zit nu op school en ik zoek n site waaraf ik msn kan downloaden... het was iets met edit.games.com???? kan dat??? |
www.msn.com :)
|
volgens mij kun je dit wel vergeten. :rolleyes:
school heeft vast wel een beveiliging hiervoor. er zijn wel websites waar je mee kunt MSNen :p , maar die moet je zelf maar ff opzoeken. |
Probeer www.download.com of www.msn.nl eens..
|
Bij mij op school kun je niets downloaden. Dat is mij verteld, ik heb het nog nooit getest.
Het lijkt mij waarschijnlijk dat je niet kunt msnen op school |
Ik wou het net downloaden, maar op een een of andere manier heb ik het wel gedownload, maar wil hij niet draaien (n)
|
Je moet er rekening mee houden, dat MSN het zeer waarschijnlijk niet zal doen. Je kan MSN Messenger op verschillende plaatsen downloaden, maar de meest directe manier is gewoon via de site van MSN.
|
|
Nee. En op veel plaatsen doet MSN het ook niet(zie post van Wawl)
|
Citaat:
|
Op de TU doet MSN het niet, maar trillian wel.. ;)
|
bij mij op school kun je wel msnen
k was gewoon op hotmail.com en toen heb ik op messenger geklikt... :confused: succes (y) |
Bij ons kan het lekker wel, puh :p
|
Ja bij mij kan't ook. Alleen t wordt wel elke keer verwijderd, maja het blijft gedownload worden :D
|
Eerst kon het bij mij ook niet (beveiligd) maar nu stond er op alle computers msn :confused: :D
|
Ik download altijd de duitse versie... die is meestal niet geblokkeerd :)
|
gewoon naar je startpagina van de mail gaan en daar van af..
super makkelijk :) |
Bij ons kan het wel, maar je moet je aanmelden. En moet je zorgen dat je wel elke keer de zelfde computer hebt. Dus moet je al die bruggers er van kicken ;)
|
Bij ons wordt de 'computer-meneer' dan heel boos, als je iets (msn of iets anders download). En er zit wel een beveiliging op de computers, dacht ik. Er zijn van die computernerds die door die beveiliging heen komen en het er dan toch opzetten... hoe ze dat doen...? :confused:
|
Bij ons op de hogeschool staat MSN er ook standaard op. :cool:
|
Bij ons weet ik eigenlijk niet.. vorig jaar zat het erop en nu niet meer dus ik denk dat het niet meer kan ofzo..
Is eigenlijk maar goed ook |
gewone msn doet het ook niet bij ons op school :S
MAAR als je naar www.dmsn.nl gaat kan je een andere vage versie downloaden die het wel doet! +- 14 mb ciao |
Wij hebben XP op school, dus MSN zit er al standaard bij (y) :)
Vorig jaar hadden we nog NT, en IEDEREEN had MSN, en ik kreeg hem maar niet geïnstalleerd op school! (n) :mad: Maar goed, dat probleem is nu verholpen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |