![]() |
hbo studie kiezen
ik ben dus op zoek naar een leuke hbo studie. maar ik heb geen idee welke. ik heb al eerder hbo-pedagogiek gedaan maar dat was geen succes. nu doe ik mbo.
eigenlijk allemaal nutteloze info maar weten jullie misschien waar je een goed advies kunt krijgen over wat je goede kanten/interesses zijn. dit hoeft niet een internettestje te zijn maar dit mag ook een orientatiestudie zijn. geld en tijd is geen probleem maar ik wil dus een deskundig advies over mijn kwaliteiten en interesses... als er iemand is die kan helpen....fijn :) |
Citaat:
op de website van de haagse hogeschool (www.hhs.nl) hebben ze een studiekeuzetest. je moet weten waar je interesse ligt, ik kan je niet vertellen welke studie echt geweldig is want dan zou iedereen facility management doen :o (doe ik namelijk hehe). waar ligt je eigen voorkeur? heb je geen mening ofzo? je bericht is namelijk nogal vaag |
Inholland heeft ook een test op z'n site staan, die vond ik ook best redelijk.
Decanen nemen vaak ook studiekeuzetests af, 'k zou daar iig ook eens informeren. Wat vind je leuk om te doen? (Wat zijn je interesses?) Wat voor opleiding doe je nu? Ik doe hbo-pedagogiek...tot nog toe bevalt dat (y). |
kijk eens op www.schoolweb.nl daar is van alles te vinden over allerlei opleidingen en je kan er ook een soort studiekeuze test doen.
|
Citaat:
je zit zeker niet op de HAN?, daar was het echt huilen met de pet op |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |