![]() |
Ribben
hee lieve mensen,
ik had eigenlijk een vraagje.. is het een mogelijkheid dat ribben van zichzelf (dus zonder reden) naar binnen kunne groeien... ik heb vaak last van mijn ribben en het lijkt dan wel alsof mijn ribben meer naar binnen staan dan normaal.. ik kan mijn ribben zachtjes induwen... is dit normaal??? iig thanks!! liefs, margriet |
Ik kan m'n ribben ook induwen, maar van dat naar beneden groeien weet ik nix af.. dat heb ik geloof ik niet...
|
'k weet niet of je dit bedoeld, maar:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er nu met iemand over, en soms lijkt het wel alsof mijn longen naar binnen zijn geklapt.. Op zo'n momenten gaat ademhalen moeilijker en pijnlijker... Maar ik weet niet wat het is.. Liefs |
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoeld stiekem toch weer naar binnen gegroeide longen :o .. Sorry, ik weet niet of dit wel mogelijk/minder pijnlijk is ofzo.. Liefs... |
Citaat:
|
t hoeft helemaal nix uit te maken, maar zodra ze zo ver naar binnen gegroeid zijn dat ze tegen je ingewanden aandrukken moet je eraan geopereerd worden
als je twijfelt of dit het geval is moet je maar gewoon even bij je huisarts langsgaan.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |