![]() |
Hoe zou jij stoppen met het forum?
Met afscheid? Zou je gewoon nooit meer komen. Etc. :)
|
cold turkey :D
|
Langzaam aan afkappen denk ik..
|
gewoon langzaam nooit meer komen:)
in 1 keer kappen werkt toch niet:) |
Kogel door me hoofd, enige manier,....
Nja gewoon niet meer komen denk ik... simpel |
Citaat:
mja geen idee eigenlijk |
Zonder afscheid, vind het nogal érg dom staan
als mensen allerlei dramatische topics openen en een week later weer vrolijk forummen. Hangt een beetje ervan af of het gedwongen is of niet, als het gedwongen is, (gebrek aan inet, gebrek aan tijd), kan het nog weleens moeilijk worden, en anders gewoon minderen idd... |
tsja, gewoon niet meer komen. en mensen waar je veel contact mee had even een berichtje sturen, maar kzou dr geen topic over maken. maar goed, ik zou toch nooit kunnen stoppen :D
|
Zelfmoord faken :rolleyes:
|
computer uit het raam gooien ofzo :P Als ik met het forum kap, dan moet ik ook maar met inet kappen :P
|
goede vraag (y)
|
verdwijnen in stilte
|
Verdwijnen in stilte, dan komt het niet zo stom over als je er opeens weer bent;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat ik gewoon weg ga, zonder iets te zeggen. :) |
Citaat:
|
Op een dag gewoon niet meer komen. Niemand zal mij toch missen dus een groots afscheid is overbodig.
|
Citaat:
|
langzaam afkappu en als je er dan opeens weer bent na een week omdat je zo verslaafd ben gewoon zegge da je ut ff druk gehad heb
|
ja een eeuwige ban :cool:
|
just leaaaavvve! ik denk niet dat iemand het door zou hebben.. ;)
|
Citaat:
het ligt eraan... als ik helemaal geen tijd meer heb, ben ik in 1 keer weg, zonder iets te zeggen, behalve tegen de mensen met wie ik meer n 'band' heb. |
uhmz.... ff zeggen tegen je beste forum"vrienden"
|
het uit mijn bookmarks gooien
|
Een Bob topic openen en dan afscheid nemen :o
|
gewoon niet meer komen.
|
Áls ik stop zou ik in de stilte weggaan...
|
Ik denk dat ik nooit bewust zal sluiten te stoppen..
Ik heb op een gegeven moment vast gewoon geen tijd meer of verlies mn interesse en zal er vanzelf steeds minder komen.. |
Langzamerhand minder posten en dan helemaal niks meer zonder afscheid te nemen.
|
Gewoon steeds minder komen totdat ik op een dag helemaal niet meer kom.
Maar ik denk niet dat ik ooit bewust zal besluiten dat ik ermee stop. |
site blokkeren ofzo
|
gewoon niet meer komen
|
Citaat:
|
eerst afscheid daarna een pistol op me hoofd en dan pang!
|
Eerst eens even lekker op elk forum mijn stempel drukken (lees; zoveel mogelijk spammen).. Dan krijg ik een ban, zodat ik nooit meer terug kán komen..
|
Niet, ik ben een vastgeroeste dertiger over 10 jaar, net als dat ik nu een vastgeroeste 20er ben.
|
Citaat:
Met het kleine verschil dat ik nog iets jonger ben. Maar wel verslaafd. :o De enige manier om mij hier voorgoed weg te houden, is het forum uit de lucht halen of mij vermoorden. :p |
Proef het sarcasme :/
|
Op een manier waarop mensen mij nog lang zullen herinneren. :cool:
|
Citaat:
|
Met ruzie... dat ik éindelijk zeg wat me al een tijd dwars zit
|
Op admin melden dat ik geen zin meer heb en dan gewoon niet meer komen, denk ik.
|
Zoveel herrie schoppen dat ze me wel een ban MOETEN geven. Dat is nog eens een afscheid. ;)
Ik ga nog lang niet weg hoor. |
Jon delete me ooit wel. :o
|
Ghehehe :evil:
|
ik ga het beeldscherm wit verfen, weer een nieuw begin van mijn internet -carriere
|
Hacken, helemaal op zijn kop zetten, alle avatars veranderen in Barbie plaatjes, kleuren instellen waarvan iedereen hoofdpijn krijg, melden dat ik weg ben en vervolgens het hele systeem laten crashen. :p
Ik ben voorlopig nog niet weg denk ik, ik heb nog veel te leren. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |