![]() |
Manisch-Depressief
Hoi.
Is er iemand die mij kan vertellen wanneer je manisch-depressief bent? Ook vroeg ik me af of er iemand wat meer van de werking van Sint-Janskruid af weet? Groetjes, *dancin'angel* |
Citaat:
|
|
Me vader en een tante van me moeders kant schijnen het te zijn, ik ken ze allebei niet echt, maar geloof me je wil het niet hebben.
Me tante als ze depressief is ofzo gaat ze hele tijd me moeder bellen en lastig vallen met allemaal onzin van vroeger enzo. Vaag gedoe. |
mijn moeder is manisch depressief..
als je er meer over wilt weten kun je me mailen of een pm sturen groetjes Anka |
Ik ben het, geloof ik!
|
Citaat:
|
zolang je dr zelf maar ingeloofd
|
Citaat:
Het gaat erom dat een psychiater/ psycholoog een diagnose heeft gesteld. Vaak gebeurd dat a.d.v. psychologische en of psychiatrische onderzoeken... Joyce |
Citaat:
da's nou ook weer niet de bedoeling lijkt me. Als je iets vermoedt, laat dan een diagnose stellen, zo heb je tenminste zekerheid voor jezelf, (en dus ook minder/geen kans om jezelf dingen aan te praten), en kan er hulp en/of oplossingen worden gezocht.. |
heej
K ben denk k ook manisch depressief. het ene moment ben k super vrolijk en alles gaat goed. het andere moment gaat alles kut en alles is zwart. volgens de school psycholoog ben k dat misschien maar volgens haar kan het ook iets met mijn hormoonspiegel zijn. maar k denk dat k manisch depressief ben.Vanochtend ging t kut.vanmiddag ging ut wel aardig. toen werd k eruit gestuurd. en k zat in n dip.nu nog steeds. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |