![]() |
Johan Stekelenburg (61) overleden.
TILBURG Johan Stekelenburg,burgemeester
van Tilburg en oud-voorzitter van de FNV,is op 61-jarige leeftijd overleden. Begin dit jaar werd slokdarmkanker bij hem vastgesteld,waarvan hij na een chemokuur leek te herstellen.De ziekte keerde echter terug. Vorige week legde hij zijn werk neer om energie te vergaren voor een nieuwe chemokuur.Enkele weken geleden zei hij in een interview te vrezen "deze strijd niet te zullen winnen". Stekelenburg leidde de PvdA-fractie in de Eerste Kamer.In januari haakte hij af als kandidaat-premier van de PvdA, toen de ziekte zich had geopenbaard. bron: NOS Teletekst Dan heeft hij dus net iets te laat zijn werk neergelegd. Al tijden was hij ziek, maar bleef doorwerken in een niet al te gemakkelijke stad (Tilburg), waarin hij recent nog bedreigd werd en zijn ziekte werd gebruikt om hem te intimideren. |
Het zat er natuurlijk wel een beetje aan te komen, maar toch is het triest. Vond het wel goed hoe hij met die ziekte in de openbaarheid trad.
|
Ik las het net, echt triest! Hij was een goeie.
|
|
(y) Johan, ja, hij was inderdaad een goede vent! (y)
R.I.P. Ripper |
jah tis erg maar t zat er idd aan te komen..
|
Euh, en wat moeten wij hiervan zeggen :confused:
|
Kut!
|
is idd vet kut
|
Jammer dat zo'n man op zo'n manier aan z'n einde moet komen. Ik vind het nogal cliché klinken, maar hij was gewoon nog niet klaar :(
|
Pim zal hem goed opvangen :p
|
Benieuwd wie er wint tijdens debatteren :cool:
|
Triest...
Z'n toestand moet wel opeens heel erg snel achteruit zijn gegaan. Vorige week was 'ie nog aan 't werk, nu is 'ie dood. :eek: Mja, Pim Fortuyn heeft gezelschap... :) |
Erg triest. Ik had met de politieke persoonlijkheid Johan Stekelenburg niet zoveel, maar de (uiterlijke) achteruitgang door zijn ziekte heeft mij erg getroffen. Ik weet dat er mensen in mijn omgeving zijn die bewust gezonder zijn gaan leven na het zien van zijn ziektebeeld. Je weet wel wat kanker met een mens doet, maar als je er mee geconfronteerd wordt bij een bekend persoon, is dat toch weer een wake-up call.
|
Valt er ook een discussie te voeren over deze gast ?
:confused: |
Nu ie dood is, is ie ineens een goede vent? Volgens mij had rechts Nederland een gruwelijk hekel aan deze allochtonen- en criminelenknuffelaar. :rolleyes:
Ik heb die mening echter niet, daarom hoef ik niet schijnheilig te doen en kan ik zeggen dat deze man m.i. een goede premier had kunnen zijn. |
Eén van de weinige mensen die ik graag als burgemeester had gehad..
|
Citaat:
Links staat te juichen en te lachen als iemand dwars door zijn kop word geschoten. :nono:Benieuwd hoe die figuren aan hun eind komen. What goes around comes around. |
Slotje voor dit topic, want topic voegt helemaal niets toe :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ook deze reply voegt natuurlijk niks toe, discussiewaarde heeft zo'n overlijdensbericht natuurlijk niet. Als blijft het wel erg natuurlijk. |
Citaat:
|
gecondoleerd
was volgens mij een beste kerel |
wegens werkzaamheden gesloten
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45. |