![]() |
'lullen' maar niks doen...
'lullen' maar niks doen...
ik vind dit toch wel een uitspraak die toepasselijk is voor de Nederlandse bevolking; we klagen over alles en nog wat we gaan met 25000 mensen een 'plein' bezetten en met z'n alle maar een beetje er tegenin gaan.. niet echt een vorm van DOEN we accepteren alles maar van onze huidige regering. we hebben verkeerd gestemd "Maar wat gaan we hier nu werkelijk aan doen?" |
Plusmarkt (n)
Albert Heyn (y) |
Citaat:
|
Wat we gaan doen? De realiteit onder ogen zien.
|
Citaat:
ben het ermee eens, nederlanders incluis mijzelf klagen en doen niks. |
Dr zijn naturlijk altijd mensen die er wel wat aan doen, maar is het niet zo dat er altijd en overal geklaagd wordt? Is het niet over het regeringsbeleid, dan is het wel over de buurman..
|
en dan vooral die linkse aanhang! ik word er godverdomme niet goed van hoe vaak die gasten staan te klagen
als ze die tijd eens aant werken besteedde, komen er tenminste producten op de markt die verkocht kunnen worden aan mensen die toevallig niet zijn aant protesteren ... ... ... heb je zo vaak centraal en rechtse aanhang zien protesteren? oftewel LINKS ZIJN VERWENDE ZEIKERDS!!! |
Wat we gaan doen? De revolutie uitroepen en alle cda stemmers naar de goelag sturen omdat ze te dom voor woorden zijn (y)
Als realist kan ik alleen maar zeggen dat er weinig te doen valt, en dat de oppositiepartijen ervoor moeten zorgen dat ze de volgende verkiezingen winnen. |
Ik heb meer zoiets van, ik vind het allemaal wel best... zolang ik er nog geen last van heb doet iedereen maar...
|
Ook jij hebt er last van als de zorg word gemolesteerd voor een paar vliegtuigen :nono:
|
Dit is niet eens de moeite waard om op in te gaan.
|
Heel streng zijn we hier niet, maar een beetje inhoud vind ik wel leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |