![]() |
Sportkleding
Welke kleding draag jij tijdens de wedstrijd (of training)?
Welk merk vind jij hete beste? Bij wedstrijden speel ik gewoon in het tenue van de club (bij de warming-up hebben we sinds kort inloopshirtjes (y), zonder sponsors, op de rug nummer+naam, dus best :cool: ). 's Winters heb ik daaronder een t-shirt. Ook heb ik altijd een slidingbroekje aan (zo'n goedkoop ding van de Scapino :) ). En voetbalschoenen en scheenbeschermers. Op de training heb ik altijd een zwarte kappa kortebroek, een zwart adidas shirt en zwarte voetbalsokken (merkloos). Voetbalschoenen neem ik altijd van het merk Puma. Die vormen zich het best om m'n voet heen en ik kan ook meer 'gevoel' leggen in m'n trap. Scheenbeschermers maken me niet zoveel uit, zolang ze maar stevig zijn. Op dit moment heb ik hele fijne van Nike, waarbij de enkelbeschermers los zitten van de scheenbeschermers (=gemakkelijk). |
Toen ik nog op voetbal zat heb ik veel merken versleten, maar puma zijn zwaar favoriet. Heel soepel, vormen goed naar je voet en ik heb er lang mee gedaan. De andere kleding lette ik niet zo op. Deed aan wat voorhande was qua trainingspak/sportbroekje en ik trainde meestal in mn Vitesse-shirt.
Wedstrijd shirtjes van Hummel en Masita gehad en laatstgenoemde vond ik fijner, betere kwaliteit en fijnere stof. |
Toen ik eerst keeper was had ik een Uhlsport outfit met Adidas handschoenen.
Op trainingen draag ik altijd voetbalshirt. Meestal een Umbro korte boek een Kappa of 1 van de Favoriet :P. Sinds kort Adidas scheenbeschermers omdat me Ruceanors gesneuveld zijn bij mijn beenbreuk. Voetbalschoenen: 1 paar Umbro's, 1paar Adidas en 1 paar Nike. En tenslotte Nike keeperhandschoenen (invalkeeper) |
voetbalschoenen: Puma King
voor de rest is het niet belangrijk |
Ik had nog ffs een vraagje:
weet iemand een winkel waar oranje voetbalschoenen te koop zijn? Ik zoek ze al langer maar heb je ze nog nergens gezien :( Of moet ik ze bij een winkel bestellen? |
Citaat:
|
hmm ik weet alleen de nikes die met die scheve veters zeg maar, maar die zijn wel oranje met wit/zilver..
|
Toen ik nog aan voetbal deed altijd Umbro of Puma Schoenen de rest kregen we allemaal van de club dus lekker goedkoop.
|
Citaat:
|
binnenkort maar eens een paar sportwinkels afgaan dan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zomer:
- NAC / barca / adadis shirtje - umbro / masita slidingbroek - adidas korte broek - adidas sokken - nike scheenbeschermers - adidas predator / puma voetbalschoenen winter: - NAC / barca / adidas shirtje - zeeman coltrui :p - umbro / fila of clubtrainingspak - puma handschoentjes - zelfde kousen, scheenbeschermers en voetbalschoenen als in zomer |
Citaat:
|
Riddell natuurlijk als helm, Tornado shoulderpads en umbro schoenen en Adidas handschoenen.
|
Alles Adidas bij mij. Sokken, schoenen, broeken, tassen, jassen, horloges, shirts enz.
Kledingsponsor :p en tevens ook een goed merk, anders zou ik het niet dragen natuurlijk. |
ik volleybal...
schoenen zijn van asics... alhoewel de meeste teamgenoten mizuno hebben... mijn kniebescermers zijn van trace meen ik... wedstrijd broekje is van adidas, shirtje weet ik niet precies.. inspeelshirt is van lotto...en ik train in een adidas of Gi&Di broekje met een t-shirt.. meestal merkloos.. ow ja, mijn sokken zijn altijd van adidas...nog meer volleyballers hier zo? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35. |