![]() |
zoenen met de ex van je vriendin?
Vind jij dat dat kan, of is het per definitie uitgesloten..
(i know...lekker kort stukje) groetjes |
Ligt aan een hoop.
Hoe lang is het uit? Hoe goed ken je die vriendin? Hoe is het uitgegaan? Heb je zelf een vriend? Wat vindt die vriendin ervan? |
Ligt eraan..
Ik heb met een ex van een heel goede vriendin gezoend, dat zij wat hadden was echter 2,5 jaar geleden, zij had het uitgemaakt en ging ons zelf lopen koppelen en aanmoedigen.. Als ik echter niet zeker zou weten dat die vriendin er totaal geen probleem mee heeft zou ik het niet doen. Soort ongeschreven regel.. |
Mijn vriend zat in hetzelfde parket zo'n 8/9 maanden geleden. Zijn beste vriend is namelijk mijn ex geweest. En ja, dan komen dus die vragen die Gothic al naar boven bracht..
|
nou als er een enige tijd overheen gaat, dan moet het wel kunnen vind ik
|
Citaat:
of je moet er zo zeker van zijn dat je vriendin het niet erg vind.. en het hangt er natuurlijk ook vanaf wat voor een vriendin het is.. bij mn beste vriendin zou ik t zeker nooit doen.. ik denk dat ik het uberhaupt nooit zou doen.. vriendschap is meer waard. |
Citaat:
maarja, hij had ook zoiets van: ik mag ook best een keer voor mezelf kiezen. zijn beste vriend vond het niet leuk en raadde hem ook af om wat met mij te nemen, maar hij trok zich er niets van aan etc. Nu hebben we iets langer dan 8 maanden wat en zijn heel gelukkig samen. Mijn ex praatte eerst niet met mij, maar zij hadden wel nog contact enzo en ik zou ook NOOIT hun vriendschap in de weg willen staan! het contact is precies hetzelfde als eerst en nu kan mijn ex er ook normaal mee omgaan en hij wou zelfs weer wat met zn drieen afspreken. top toch? het ligt dus aan de situatie.. |
Citaat:
maar toch als je in zo een situatie zit zal het wel ff k*t zijn, omdat je je er waarschijnlijk niet goed over voelt, gelukkig is het in jou situatie goed afgelopen. |
*steekt hand op* Schuldig, 2 keer :o
Nja, ik vind dus dat het kan, hoewel deze twee gevallen best wel erg waren. Was nl telkens van dezelfde vriendin, en ze was in beide gevallen nog verliefd op hem :o Nou ja, ik het eerste geval wist ik dat niet, dat ze hem nog zó leuk vond, en in het tweede geval heb ik inderdaad voor mezelf gekozen. Overigens niet zo'n heel slecht idee, want daardoor ontmoette ze een vriend van hem, met wie ze nou al 2 jaar een relatie heeft. Nja, ik vind dat het moet kunnen, je kunt gewoonweg je vriendin niet verbieden wat met je ex te doen alleen omdat jij wrok koestert. Misschien klikt het tussen hen perfect, en dan bederf jij dat. Ken echter wel goed het gevoel dat iemand anders nou gelukkig is met hem, gr zeg, en dan nog je vriendin ook! |
Citaat:
|
Citaat:
heel voorzichtig heeft hij een keer gezegd dat ie verliefd op me was, en kreeg meteen een reactie als: je moet het echt niet doen. het is een hoer, een bitch en weet ik veel wat. niet leuk voor mij, maar ook zeker niet voor mijn vriend. ik kan het ook wel een beetje van zijn kant zien maar denk altijd zo: als ze er allebei gelukkig van worden en ze zijn je allebei dierbaar, mooier kan het toch niet? een heel gedoe dus, maar zelfs zo'n stijfkop als mn ex kwam er overheen :D ;) Je moet weten wanneer voor jezelf te kiezen. Je kan niet altijd rekening houden met anderen. Ja, tot bepaalde hoogte, maar niet in ultieme maten. |
Als het lang genoeg uit is, vind ik wel dat het kan.
|
is geen goed idee :nono:
|
waarom niet??
ga der voor zou ik zeggen (y) |
dat kan je niet maken
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook 1 keer heb geflikt maar nooit meer damn wat voelde ik me er klote onder vooral omdak erna te horen kreeg dat ze hem nog leuk vond :o Mjah ik vind ut dus niet kunne |
Nee dat kan niet.
Waarom zou je, als het nou echt verliefdheid is oke, maar alleen zoenen? Dat is gewoon even uitproberen hoe hij nou eigenlijk is, dat vind ik niet kunnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt eraan.. niet als ze met ruzie uit elkaar zijn gegaan maar misschien wel als het lang geleden is zon 2 a 3 jaar ofzow.. ik zou het niet zo weten..
|
Als het lang genoeg uit is tussen hen en als je een goeie reden hebt om per se die persoon te zoenen, dan kan het wel. Anders niet.
|
Dat hangt mijns inziens volledig van de situatie af.
|
Citaat:
Als je echt verliefd bent is de zaak heel anders, dan is het wel zo eerlijk om het even tegen je vriendin te vertellen. |
Citaat:
|
Het ligt er idd net aan wat je vriendin er van vindt, maar het ligt ook aan jullie gevoelens voor elkaar. Als julie elkaar nou echt heel erg leuk vinden, dan zou ik er voor gaan. Die vriendin komt vanzelf wel weer een andere jongen tegen die ze leuk vindt.
|
ik heb een tijdje iets gehad met de ex van een vriendin, zij vond dat geweldig :)
Maar het ligt er aan of zij hem nog leuk vindt. Zo ja, dan zou ik het nooit doen. ZO nee, dan nog zou ik eerst wel even met haar overleggen of ze het erg zou vinden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |