![]() |
Hoe lang zit jij gem. op de wc?
N.a.v. Onzin.
Geef uzelf bloot... |
Weet ik veel. Ik hou dat niet bij.
|
Uhm, tjah, heel boeiend ook, ik denk 1 minuut gemiddeld
|
Citaat:
|
Volgende keer dat ik ga zal ik een stopwatch meenemen en dan laat ik t je weten
|
Citaat:
Eh, 1 minuut ofzo. |
Citaat:
|
10 minuten ofzo
|
3 minuten en 55 seconden :rolleyes:
|
ja leuk topic, hier had ik het laatst ook al over met mn vrienden,
en toen kwamen we erachter dat het tussen de 7 minuten (ik) en een half uur lag, wat ik oersoonlijk wel heeeeeeel erg lang vind :eek: |
een kwartier ofzo.. want sja, dan neem je een stripboek mee he..
|
Hangt ervan af, en ik hou het niet bij.
|
*rekent uit*
3,141592653589793238462643383279502884197 minuut. |
Best lang, want je moet daar natuurlijk wel goed de tijd voor nemen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet wel goed de tijd nemen natuurlijk. Ik ben niet zo goed in schatten. :o
|
euhmmm of heel kort of heel lang:o
|
Als ik moet pissen, 2 minuutjes.
Als ik moet schijten, 5 minuutjes. Als ik hele erge diarree heb, een half uur. |
Umh, als k boven naar de wc ga dan ben ik binnen 3 minuten zeker weten wel weer buiten. (we hebben in onze badkamer exact 156 tegeltjes :o) en als ik beneden naar de wc ga (120 tegeltjes trouwens) ligt er meestal wel een boekje dus dan kom ik er na 7-10 minuten pas weer uit :s..
|
Ik sta er soms versteld van hoe snel sommige (meisjes) mensen naar de wc gaan :eek: echt zo van *hoppa* deur-open-deur-dicht-doorspoelen-deur-open en dat allemaal binnen 10 sec... ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen :confused:
|
Schijten: 3 tot 5 minuten
Pissen: 1 minuut BOEIEND! :s :rolleyes: |
Citaat:
Ik sta een halve minuut, of ik zit... dat kan 3 minuten duren, maar ook een half uur. :o M'n record ligt op 2 uur en 30 minuten (het boek was te spannend :o). :bloos: |
wc??
wat is wc? oww help me ff herinneren dat mijn moeder ff nog pampers moet komen :D |
bij een kleine boodschap al gauw een minuut en bij een grote zeker 5 (neem altijd rustig de tijd), als ik iets te lezen heb kan het nog langer duren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kwartier ongeveer, op het werk was me record 1.5 uur (y)
|
Citaat:
Moet jij ook ns doen :p |
Interessant onderzoek, wanneer wordt het gepubliceerd?
|
Totdat ik de krant uit heb. Dat kan even duren.
|
Altijd een van de betere momenten van de dag. Dus zo lang mogelijk. (y)
|
ZIT? hooguit paar minuten
|
nou als ik ga masturberen toch wel gouw 20 minuten (y)
|
als ik schijt 1 a 2 minuten
en als ik pis 10 a 20 seconden |
Plassen: 30 sec.
Poepen: 2/3 minuten tegeltjes tellen is koel, deed ik altijd toen ik nog bij mijn moeder woonde (y) |
Citaat:
Maar uhmmm gewoon, ik ga naar de wc toe om te plassen, niet om tegels te tellen, blaadjes te lezen of wat dan ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf, lekker nuttig
Hou dit soort dingen lekker op onzin. |
*wil ook antwoorden*
Gemiddeld iets tussen de 30 seconden en 3 minuten. Als ik ziek ben kan het natuurlijk langer worden, maar ik ga er van uit dat ik gezond ben :) Ik neem nooit boekjes, blaadjes, frustels mee, maar heel soms ligt er nog een boekje of een stuk krant, dan lees ik even snel iets, gewoon uit nieuwsgierigheid :) |
met een tijdschriftje mee kan het oplopen tot 10-15 min, echt heerlijk als je een enorm grote eruit laat, bijna beter dan sex.
|
Als ik moet plassen 30 seconden. Voor het bruine werk moet ik zeker een half uur in beslag nemen.
|
Als ik zit te schijten duurt dat vrij lang...
|
1 minuut ofzo denk ik.
|
allemaal vulgair taalgebruik hier :evil:
|
Tot ik mn stripje uit heb.:p
|
Ik benut mijn tijd beter dan dát bij te houden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |