![]() |
Krijgen jullie ooit rare reacties door het forum?
Ik bedoel via prive-berichten, email of msn?
Ik ben hier dus nogal eens het slachtoffer van... van mensen die me toevoegen aan hun msn met de mededeling "Zo, dus jij bent nogal gek op sex he, dan zit je bij mij goed!" tot een email van een oudere! man die getrouwd! is en die mij interessant en aantrekkelijk vind (knap toch dat iemand dat kan afleiden uit die 5 foto's) en vervolgens vertelt wat hij allemaal geil vindt... :eek: |
*jaloers is
|
Uhm, tja... raar... misschien niet het goede woord, maar wel oneerbare voorstellen.
|
Je bent niet goed, die vent is bijna twee keer zo oud als ik! *rent hard weg*
|
Uhm, ff denken, ik kreeg opeens een pm van een meisje die niet wist of ze nou op meisjes of jongens viel, maar mijn reacties vond ze toch wel zo interressant dat ze me ''een leuke meid vond'' :s
Dat is het vreemdste wat ik ook meegemaakt heb, gelukkig niet zo raar als die van jou :p |
Euh nee..
Komt dat niet door dat "forumbaas" onder je nick, tovallig? Ow wacht, eens in het halfjaar vraagt een bepaald iemand of ik mee ga uit eten.. Lief hoor, daar niet van.. |
Citaat:
|
Nee, ik ben niet interessant genoeg :(
|
Citaat:
Mja, sommigen reageren inderdaad omdat ik fb ben op seks... |
Misschien is het wel Mathfreak :p Lijkt me wel zon type :D
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
23 + 6 = 30? :evil: |
Citaat:
*hoest* Nou ja, meer mensen met zulke reacties of ben ik eenzaam en alleen? o_O |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
:o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die om mijn hulp vroeg, en een meisje dat
allerlei vragen stelde nav m'n LJ: :/ En een mailtje of ik in Den Haag woonde, en als dat zo was, zin had om met hem naar de bioscoop te gaan. :confused: |
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
tzijn altijd lelijke zieke en veel te oude mensen |
Daarom heb ik geen fotoboek, alhoewel ik geen overweldigende reacties verwacht met mijn uiterlijk. :)
Nooit gehad overigens, doch het lijkt me op zich wel grappig. |
Haha, ik kan het bijna niet laten..
Is het niet zo dat het overgrote deel van dat soort voorstellen van Fleet Admiral afkomt? :D Maarreh, als jullie dat allemaal zo leuk vinden, dan ga ik ook maar eens wat rondmailen denk ik.. |
Citaat:
|
'Hoi lekker forumbazinnetje van me... '
:nono: |
Ik kreeg laatst een mailtje over mijn schoenen, of ik een paar foto´s naar die gene wilde mailen met mij en mijn schoenen erop :confused:
Ik weet niet zeker of dat mailtje van iemand van het forum komt, maar ik zou echt niet weten hoe zo iemand anders zou kunnen weten dat ik die schoenen heb. (had het er ergens in een topic over gehad, kleur klopte ook). Een paar dagen geleden voegde een jongen mij op msn toe, die mijn adres op het forum had gevonden. Hij dacht dat hij me kende van afgelopen zomervakantie, maar dat kan niet. En nog iemand die mijn in een dronken bui op msn heeft toegevoegd :confused: |
Nee, helemaal niet. :o
|
nee
hoewel ik wel eens een heel pm-gesprek met een forumbazin had. |
Citaat:
En ja, ik ben serieus, ik denk eerlijk gezegd dat hij ook serieus is. :D |
ziek :eek:
|
Citaat:
|
Die Pieter toch. :o
|
Ben wel benieuwd naar een fotootje van die Pieter.
Aan Pieter: dit is geen uitnodiging! :eek: maar ik ben gewoon nieuwsgierig :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ontken noch bevestig :bloos:
Zelf heb ik nog nooit zo'n dingen aangekregen nee, ik ben te braaf ofzo :p |
Citaat:
|
Ik zit altijd op A&N (en af en toe ergens anders, zoals nu op DK:D), en ik plaats nooit foto's. Dus ik heb nog nooit vreemde reacties gehad.
|
:eek:
|
Citaat:
|
Vroeger werd ik gemiddeld 1 keer per week gepm'd met de mededeling dat ik zo mooi was en bla bla.. En later dat mensen mijn LJ volgden.. Maarja, ik heb nu al een maand ofzo niks meer gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:42. |