![]() |
Welk land/stad is een aanrader??
Ik en een vriend willen een paar maanden weg....
We hebben het er lang over gehad alleen zijn we er nog niet helemaal over uit welk land/plaats het leukst is. Ook qua taal en het vinden van werk.. Amerika, Zuid Afrika, Australie hebben we kenissen....verder nog tips? |
Mij persoonlijk lijkt zuid amerika heel gaaf... Maar goed.
|
Citaat:
|
Het leukste is natuurlijk tussen de mensvriendelijke zoeloes in de rimboe, maar dan zit je weer met dat taalprobleem hè. :)
Anders ga je naar Olst. :cool: |
Citaat:
Ik weet niet, Australie/Nieuw Zeeland is zo afgezaagd, Afrika trekt me niet echt. VS zie je al veel van op films. Zuid amerika lijkt me gewoon prachtig om doorheen te trekken. Afwisselend landschap, allerlei mensen, veel verschillende landen waar je heen kan... Maar ach, dat gaat eigenlijk voor de meeste regio's wel op. Zuidoost azie lijkt me ook gaaf :/ |
Citaat:
Ow keej snap...naja ik kom zelf uit Colombia dus ben al aardig vaak aar geweest :) maar thnx! |
Zuid-Amerika idd... In Rome ben je vast al eens geweest.
|
Ga packpacken. :cool:
|
Australië. (y)
|
Ik zou naar Brasil gaan!!! In de winter...want dan is het daar zomer. Lijkt me echt super.
btw. Scala...misschien moeten we dat gewoon doen...maarja...moet ik wel een blok vrij nemden...mmz... |
Citaat:
Myr!:)dat zouden we zeker moeten doen:P maarja tijd kunnen we wel regelen, maar dan nog 't geld;o |
Rome
|
noorwegen, heel mooi, veel bergen maar wel koud. (belangrijk: weinig criminaliteit) en ja taal, ze kunnen wel redelijk engels.
|
juinen , of randgemeente Ter Weksel, werkelijk schitterend, en vriendelijke Burgemeesters en Wethouders...
|
Dublin!!!!!!
geweldige stad, geweldig mensen, geweldig land (ierland), geweldige... etc... nou ja, je moet gewoon naar ierland gaan.. |
Als je een beetje van cultuur houdt: Rome (y) Echt een aanrader!
|
Citaat:
verder: amsterdam :p, new york, rome, strasbourg |
London!
|
Gaaf idee. Een vriend en ik willen eens gaan backpacken hier in Nederland, gewoon het gehele land rondgaan, om het vervolgens, mits alles redelijk geslaagd blijkt, het wat noordelijker op te gaan zoeken.
Succes iig. |
Als je echt wil gaan trekken moet je naar canada of australie gaan, lijkt mij tenminste :p
|
Daar geraken kost al zo'n smak geld, Europa heeft voor mij iig. nog genoeg te bieden. :)
|
T ligt er ook een btje aan wat je wil doen. Tis idd duur maar als je bijvoorbeeld door Australie gaat trekken kun je daar gewoon werken en dan weer verdertrekken. Maargoed daar moet je van houden.
|
Hehe, ik ben liever lui dan moe.
|
alkmaar en waarom?
antw:want daar woon ik natuurlijk :rolleyes: |
Amerika is mooi, ben zelf in Florida geweest. (y)
Maar als je echt iets romantisch zoekt met je vriend en wat korter bij huis wil blijven, zijn Londen en Parijs ook aanraders. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |