![]() |
Wat is volgens jou de grootste afknapper tijdens sex?
Tja de vraag zegt t eigenlijk al he.... :rolleyes:
|
als zijn zus of zen ouders zouden binnen stappen meuh goesting zou direct over zijn ma swoit is gelukkig nog niet veel gebeurd :D
|
als je zon vriend / vriendin hebt die toijdens de sex haar mobieltje opneemd en dan gewoon gaat liggen bellen
|
Citaat:
Mja, als m'n vriend dat zou doen zou ik 'm m'n bed uitkicken. Wel heel lomp om zoiets te doen. (n) |
Citaat:
(wel iets in die geest magoed lama) |
Als je partner in slaap valt??
Het is niet zo gek lang geleden gebeurd: me ma kwam binnen toen we net wouden beginnen :s We waren nog niet bezig gelukkig maar wel al naakt... |
dat ze ineens diaree heeft tijdens op zijn hondjes , ik baaaaaalde er echt van :( :s :s :mad:
|
een condoom omdoen :s
|
Citaat:
|
Dat plotseling je vriendin binnen komt :/
|
hm als je vriend naar zn pc rent omdat hij een urgent msg krijgt op irc :(
(en jah das 1 x gebeurd, daarna nooit meer door mjn sutiele manier van aanpak ;)) |
Citaat:
Verder, een echte afknapper is toch wel een scheet of boer. Is me gelukkig nog niet gebeurd. |
Dat je merkt dat hij/zij het niet naar z'n/haar zin heeft.. :|
|
Citaat:
|
Heh :)
|
Tja, er was een vriendin blijven slapen en toen we de dag daarna belden zei ze dat ze wakker was...ze deed alsof ze sliep...best pijnlijk...ahum :bloos:
|
als ze een scheet laat :p
|
Citaat:
Ripper |
whahaha, ja man die jongen moet toch de brug dekken op de_aztec. Is prioriteit he
|
als hij denkt dattie goed bezig is en jij denkt ondertussen aan school ofzo.
|
Citaat:
Vrouwen scheten NIET *kijkt boos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheten laten en diepzinnige gesprekken beginnen...
Hoe irritant... |
(n) een mop vertellen of over een ex beginnen. :nono:
|
Citaat:
Offtopic: die vink btw niet realistischer geworden in 1.6, wel meer ontbrekende treden, maar je kunt dr niet doorheen donderen |
Citaat:
"Ja, je kan het best aardig opzich, maar Jan was toch nét iets beter. Maar ga gerust door hoor!" :nono: |
Citaat:
|
Als hij (en dan specifiek meneer Piemel) stinkt.
|
Hmm tot nu toe was het ergste dat er een mug om mijn hoofd zoemde :P
|
Citaat:
|
Ik zou het wel een grote afknapper vinden als de tegenpartij ( ;) ) plotseling een uiltje zou gaan knappen, daar zou ik echt op af knappen.
Zeker als ze nét bovenop je zit, ze in slaap valt in 1 keer achterover dondert.... *KNAP* :eek: *moet er niet aan denken..* :| ;) |
Citaat:
|
Sokken aanhouden
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kunnen ook complimenten zijn, bv o je bent veel beter dan die en die en weet ik veel, als het zo beter zou zijn waarom dan nog aan die persoon denken. Gewoon geen vergelijkingen maken. Ontopic: Tijdslimiet vind ik ook zoooooooooooooo verschrikkelijk ben je lekker bezig en dan ineen, wil je zo wel komen want ik moet zo ..... bla bla bla. aargh k denk nog wel 1 vd ergste. |
Ik wil gewoon vergelijking horen :P ik ben toch bezig, dan mag hij aan MIJ denken en niet aan anderen. Ik wil best commentaar horen. Het liefst natuurlijk. "Oh wat lekker" :P
En een tijdslimiet is echt klote :( ben je nog zo leuk aan het spelen, kijk je op de klok... oh.. nog 5 minuten :( Even afraffelend dus, das gewoon zonde! |
- Als hij er niet met z'n volle aandacht bij is
- Als hij ineens een gesprek begint - Als hij zegt: "hey, zullen we ff wat gaan eten?" net op een moment dat je denkt dat je allebei erg opgewonden bent.. - Als hij iets doet wat ik vervelend vind, bijv. me ineens groffer aanraken ofzo. |
Als ze de naam van een ander roept. :eek:
Als de sfeer opeens helemaal verpest wordt in het algemeen. (Dus libidokillers zeg maar) |
Als ie begint te zingen.
|
Niet omhoog kunnen krijgen.
|
Citaat:
:bloos: wie zegt nou weer dat dit over jou gaat.. eikeltje...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehmm.. shit.. hoe lul ik me hier nou weer uit?? ;) ;) |
Uh ow... :s
|
Sommige mensen hebben echt een probleem met de wijze waarop ze uitlatingen op dit forum moeten interpreteren.
|
Citaat:
:evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:17. |